Jump to content

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2477985
On 5/9/2025 at 9:09 PM, .Sharingan said:

Jack of Hearts stripclub :7 

I mean 20-jarige ik ging in V wel meteen even bij de Vanilla Unicorn kijken 7 Ik ga heerlijk genieten van het door de stad rijden denk ik. Zoals al elders vermeld, ik zie echt op tegen "veel-te-grote-map syndroom" dat veel moderne games hebben.

Bewerkt: door Nissan

Geplaatst:
comment_2477986
4 uur geleden, Phoenyxar zei:

Ik ben wel benieuwd naar de Grassrivers en hoe R* de Everglades in een game gaat voorstellen.

Als ze het nog beter doen dan in Red Dead Redemption 2, dan moet dat wel goed komen. Ik heb zoveel van dit soort screenshots gemaakt... Blijft mooi om dat gebied te verkennen.

0_0.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2477995
47 minutes ago, PrioX said:

Als ze het nog beter doen dan in Red Dead Redemption 2, dan moet dat wel goed komen. Ik heb zoveel van dit soort screenshots gemaakt... Blijft mooi om dat gebied te verkennen.

0_0.jpg

Ja vind ik ook.. hoop echt dat ze niet teleurstellen zoals ze in V gedaan hebben. Kon (en kan nog steeds) uren rondrijden in RDR2, gewoon om dingen te zien. Ontdek nog steeds nieuwe dingetjes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.