Geplaatst: 30 augustus 200519 jaren comment_218983 hey! ik heb een vraagje over gta ik ben nu weer terug in de 1ste stad en heb nu weer die gangs terug(met die kleuren) maar moet nu bij een missie ander gang leden vragen om me mee te helpen met een missie... maar ik weet niet meer hoe dat moet weet iemand dat?? jorrit
Geplaatst: 30 augustus 200519 jaren comment_218984 Richten op een grove-gangmeber +g en daarna is volgen g en in positie blijven h
Geplaatst: 30 augustus 200519 jaren comment_218985 Je moet op ze 'richten', en dan op G of H drukken (PC versie). Dan worden ze togevoegd aan je gang. Dat schroeft dan je Gang-rating weer op. De meer respect dat je hebt, de meer leden kun je toevoegen.
Geplaatst: 30 augustus 200519 jaren Auteur comment_218989 owkeej ik zal het proberen bedankt voor de tip!
hey! ik heb een vraagje over gta
ik ben nu weer terug in de 1ste stad en heb nu weer die gangs terug(met die kleuren) maar moet nu bij een missie ander gang leden vragen om me mee te helpen met een missie... maar ik weet niet meer hoe dat moet weet iemand dat??
jorrit