Jump to content
Geplaatst:
comment_2477969

De soundtracks van GTA zijn vaak legendarisch. Mijn persoonlijke favoriet is natuurlijk die van Vice City. Dankzij de trailers weten we al van enkele nummer dat ze in het spel zullen zitten. Welke nummers hoop jij in GTA VI te horen? En welke radiozenders moeten ze volgens jou toevoegen?

Btw, in een van de screenshots draagt Jason een T-shirt met een vernieuwd logo van V-Rock. Ik denk dat we dat station in ieder geval terug mogen verwachten.

k0koju3gq00f1.jpeg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2477982

Het mooie aan Grand Theft Auto is dat je nieuwe muziek ontdekt als oude klassiekers kan horen. Hoe R* dat gaat invullen voor GTA6 vind ik nog wel echt gissen. Hoop echter dat er naast relaxte rock muziek ook gewoon elektronische/dance muziek is waar je hard bij kan rijden.

Tot nu toe word ik nog niet heel erg warm van de muziek uit de eerste twee trailers, maar ga er wel vanuit dat daar nog verandering in komt. 🎶

Geplaatst:
comment_2477989

R* is sinds GTA IV minder bezig met de grote hits op de radio krijgen dus ik verwacht helaas geen V-Rock met het hypegehalte van dat van VCS of VC jammer genoeg. Zou graag zien dat ze Couzin Ed of Lazlow terugbrengen met een "I'm getting too old for this shit" schtick of zo. Wat ik verder verwacht: Het standaard EDM-station, hopelijk dit keer wél met goede artiesten. Eastcoast rap, wellicht een Cajun/Bayou station... What else is there? Ik was in GTA V vast Non-Stop Pop luisteraar dus hoop dat dat er ook is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.