Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2478126

Eerst maar meer van het spel in het echt zien. Ook al heeft Lesie Bezies veel voor Rockstar Games betekent zijn uiteindelijk toch alle mensen er omheen die uiteindelijk een goed spel maken. Geen idee hoeveel mensen die heeft meegetrokken uit Rockstar Games.

Bovenstaande filmpje doet me trouwens een beetje denken aan Max Payne in een Cyberpunk jasje. Weet niet wat ze er nu helemaal mee willen.

Vind de voorgaande trailer toch iets meer de indruk geven dat ook een verhalend spel is;

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2478451

Wat een teleurstelling. Ik vraag nooit een refund aan, maar voor dit spel heb ik dat gisteren gedaan. Alleen accepteert Microsoft dat niet... 😅

De prestaties zijn echt super slecht op een Xbox Series X. Het spel haalt net 30 fps, het spel hangt de hele tijd vast, en continu heb je andere grafische glitches en bugs.

Grootste teleurstelling is toch wel de "open wereld". Je kunt er werkelijk waar niks in. Het voelt dood aan, je kunt geen auto's stelen en wanneer je een beetje gaat verkennen begint de opdrachtgever je via de headset te belagen dat je de objective moet volgen.

Wat een flop. Wellicht dat ze het kunnen verbeteren met updates. Dan wil ik het wel een kans geven. Voor nu ga ik het zeker niet spelen. Wat een spijt heb ik van deze aankoop.

Leslie Benzies... daar gaat je reputatie.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2478455
18 minuten geleden, .Sharingan zei:

Ik dacht dat zijn game Everywhere heette? of is dit een ander spel?

Van wat ik begrepen heb was Mindseye onderdeel van het spel Everywhere. Dat zou een spel worden met allemaal zelfgemaakte spelletjes door de community. Denk een beetje aan Fortnite of Roblox.

Maar blijkbaar hebben ze dat Everywhere volledig uit de marketing geschrapt, en Mindseye als volledig spel uitgegegeven.

Geplaatst:
comment_2478456

Gemiste kans voor Benzies denk ik. Zag vanmiddag dat het op Steam geloof ik, overwegend negatieve reacties heeft en vol met allerlei bugs zit, precies wat @PrioX zegt. Jammer, leek me best een aardige game om wat tijd mee te doden. Ik dacht dat het een open wereld game was waarin je kon doen en laten wat je wilt als je even geen zin hebt in de main story, enigzins vergelijkbaar met GTA en Saints Row, maar dat valt dus vies tegen?

Geplaatst:
comment_2478457

Das wel jammer om te horen. Vond de gameplay video ook al heel saaie shoot 'Em Up achterig overkomen terwijl de verhaal trailers wel goed leken.

Zat veel potentie wel in als ze de open wereld iets beter maakte. Hoeft zeker geen GTA te zijn, maar er zijn genoeg spellen die een semi open wereld hebben dat je toch idee hebt dat je iets vrijheid hebt.

Vind it wel een mooie review;

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.