Geplaatst: 31 augustus 200519 jaren comment_219194 ik heb de missie "the end of the line" uitgespeeld maar nu kan ik die saved game niet meer laden kan het komen doordat ik niet de hele credits gezien heb of hoe zit dat???? plz kom met een oplossing
Geplaatst: 31 augustus 200519 jaren comment_219195 Maar wat gebeurd er juist komt er iets op dan:Loading failed ofzo of sluit het spel af?
Geplaatst: 31 augustus 200519 jaren Auteur comment_219196 als ik het spel opstart dan zie ik dat van loading en dan zegt hij loading failed en start een nieuw game
Geplaatst: 31 augustus 200519 jaren comment_219202 Dit komt op de playstation voor ja als je bijvoorbeeld saved en je de Ps2 uitzet ofzo. Maar ook als het spel vastloopt tijdens het spelen. Heb ik teminste een keer gehad. Start anders je Ps2 ff op zonder CD en bekijk je bestanden op de Memory Card. Misschien staat er nu dat de savegame damaged is of zo. PS: Niet dubbelposten
Geplaatst: 31 augustus 200519 jaren comment_219204 Wel,dit kan ook komen als je iets kopierd van een ander dit heb ik al vele keren gehad ook met Vice City dus is je safegme gekopierd ofniet.
Geplaatst: 31 augustus 200519 jaren Auteur comment_219205 de saved game is gekopieerd ja maar hij heeft het tot vandaag toe goed gedaan ik heb de laatste missie gehaald en ik kon hem niet meer laden
Geplaatst: 31 augustus 200519 jaren Auteur comment_219208 ik heb ook al op de memory card gekeken en daar staat niet dat het bestand beschadigd is ofzo
ik heb de missie "the end of the line" uitgespeeld maar nu kan ik die saved game niet meer laden
kan het komen doordat ik niet de hele credits gezien heb of hoe zit dat????
plz kom met een oplossing