Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA VI moet gelanceerd worden zonder Online

Moet GTA V uitgebracht worden zonder Online functie in het begin? 7 members have voted

1. 1. Moet GTA V uitgebracht worden zonder Online functie in het begin?

• Ja
      7
    • Nee
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Eens. Is wel inderdaad mooi als ze even wachten met online. Zodat je gefaseerd in het spel kan storten.

Van mij mag er wel iets tijd tussen zitten zodat je eerst het spel en de wereld kan verkennen. In Online zie je toch te veel van de wereld en verdwijnt een beetje de magie.

• Author
  • Crewleden

Van mij mogen ze ook rustig even een maandje wachten. Inderdaad net zoals je zegt @Joriz , eerst lekker gefaseerd de wereld en het spel leren kennen. Zal me ook niks verbazen als de servers het in het begin niet aankunnen, en je alsnog niet of lastig online zal kunnen spelen.

Van mij mogen ze ook een maandje wachten. Heb ik in ieder geval de tijd om rustig de map te verkennen en het verhaal te spelen.

Anders heb je toch altijd zo'n FOMO gevoel wetende dat anderen nachtjes doorhalen in online, terwijl ik dat in de story doe. 😇

Tja... ik zal het toch pas tijdens de PC versie spelen... maar zelfs bij die versie zal het toch allemaal nog even goed getest moeten worden denk ik.

@PrioX Ja, aan die FOMO had ik inderdaad geen eens gedacht inderdaad. Want ik denk dan ook dat veel van mijn vrienden dat dan ook meteen gaan spelen en dat je dan uiteindelijk snel singleplayer overslaat idd...

Edited by -COMMANDO-

Ja dat online kan wel even wachten. Eerst GTA VI maar eens verkennen en uitspelen, dan door naar online.

• 2 weeks later...

Eens, sterker nog, online mag van mij weg blijven. Ik wacht nog steeds op de toegezegde singleplayer DLC van GTA V. Heb zo’n vermoeden dat die niet meer gaat komen. 😅 Hoop dat ze SP iets meer aandacht gaan geven bij GTA VI, maar dat zal wel niet want levert niet genoeg op.

Er is een tijd geleden een datamine geweest waarin de titels van de SP DLC's in stonden. Deze DLC's zijn (obviously) geschrapt en de content is in GTA:O verwerkt.. Daar verdienen ze immers geld aan..

Hebberige honden zijn t eigenlijk.

Shawn Fonteno heeft meermaals geteast dat ze bezig waren met SP DLC (in 2014 al) maar die DLC is er idd nooit gekomen en in GTA:O verwerkt. Ze zagen het bij R* kennelijk niet aankomen dat GTA:O zo'n succes zou worden. Maar GTA:O liet me naast met vrienden spelen idd erg koud en ik had liever meer stuff voor single player gezien. Naja, misschien met GTA 6.