Jump to content
Geplaatst:
comment_2478327

Hoi, ik heb een ps4 en als die aan gaat is t voor gta online... heb niet veel geld dus kijk wel eens op Google of YouTube hoe ik snel wat geld kan verdienen omdat ik niet echt verder kom... maar kom heeel veel filmpies van die money glitches/mods tegen voor online.. Dat je ook geld kan kopen voor je online.. is dit betrouwbaar of heeft er iemand ervaring mee. Dit onderwerp zal vast al paar keer besproken zijn maar toch 😅 hoor het graag! 🙏🏼

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2478333

Welkom op het forum! :)

De enige betrouwbare manier om (legaal) GTA$ te kopen, is door middel van Shark Cards in de PlayStation Store.

Het gebruik maken van mods is in deze illegaal en daarom kunnen we daar geen hulp aan bieden. Als je modders/hackers betaalt om aan GTA$ te kopen is dat geheel op eigen risico en niet zonder gevaar. Er bestaat een kans dat je Online account gebanned wordt door Rockstar Games.

Dat terzijde, legaal je GTA$ verdienen is zoveel leuker ook, mocht je op zoek zijn naar een groepje vrienden om dat mee te doen, zit je hier ook aan het goede adres. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.