Geplaatst: 9 uur geleden9 uur comment_2478344 In GTA V hadden Michael, Franklin en Trevor een Special Ability. Michael kon de tijd vertragen tijdens het schieten, Franklin tijdens het rijden, en Trevor had een rage mode. Moeten dit soort Special Abilities terugkeren voor Lucia en Jason, en wat moeten ze kunnen?
Geplaatst: 6 uur geleden6 uur comment_2478349 Hoeft van mij niet perse, maar wie ben ik.. Ik heb het nooit gebruikt in GTA V in ieder geval.
Geplaatst: 6 uur geleden6 uur comment_2478354 Mwah.. het had voor mij niet echt toegevoegde waarde in V. Heb het dan ook vrijwel niet gebruikt. Leuk als het erin komt, maar meer ook niet eigenlijk..Voor Jason zie ik wel iets met kluizen kraken of overvallen. Een of ander trucje wat het makkelijker maakt, of juist moeilijker om betrapt te worden. Voor Lucia denk ik een ability om de politie om de tuin de leiden of geheel van je wanted level af te komen.
Geplaatst: 2 uur geleden2 uur comment_2478356 Ik deed er echt niks mee in V De handling van de wagens was al zo arcade dat je jezelf altijd kon redden en de gunplay zo idioot simpel dat ik Michael's ability ook niet echt nodig had. Die van Trevor heb ik dan nog het meeste gebruikt, al was het maar om lekker snel wagens te laten exploderen tijdens gevechten.
In GTA V hadden Michael, Franklin en Trevor een Special Ability.
Michael kon de tijd vertragen tijdens het schieten, Franklin tijdens het rijden, en Trevor had een rage mode.
Moeten dit soort Special Abilities terugkeren voor Lucia en Jason, en wat moeten ze kunnen?