Geplaatst: Gisteren om 19:121 dag comment_2478467 In navolging van het "Welke locatie bezoek jij als eerst?" Topic, wat is het eerste wat je gaat doen wanneer je GTA VI eindelijk in je bezit hebt? Duik je in de verhaallijn? Ga je Leonida verkennen? Ga je direct online als dat beschikbaar is? Of ga je direct het wanted system uitproberen?
Geplaatst: 23 uur geleden23 uur comment_2478469 Het ligt er een beetje aan waar we starten. Het eerste wat ik ga doen is eens stilstaan op een druk punt. Luisteren naar npc dialog, kijken naar de diversiteit van npcs en verkeer. Hoe het verkeer zich gedraagt. Ben heel erg benieuwd naar de animatie patenten in actie. Vervolgens jat ik een jaren 80 uitziende auto met de VI variant van Fever 105 op de radio en ga ik een stukje cruisen!
Geplaatst: 6 uur geleden6 uur Auteur comment_2478489 Ik denk dat ik zo'n beetje hetzelfde zal doen. Rustig rondkijken, en alles even op me in laten werken en zien hoe de wereld reageerd. Ben vooral benieuwd naar de handling van voertuigen, ik vond V verschrikkelijk na IV gespeeld te hebben. Nog steeds denk ik wel eens wat in de actual f... hebben ze met de handling gedaan. De stap van San Andreas naar IV was gigantisch voor mijn gevoel en kon uren genieten van de levendige wereld, en hoe de wereld reageerde. Bij V had ik dat totaal niet, erg naar uitgekeken maar op veel punten toch een flinke teleurstelling geweest. Ik hoop dat VI weer dat zelfde gevoel weet te brengen als IV destijds deed.
Geplaatst: 48 minuten geleden48 min comment_2478496 Van alles ontdekken wat er allemaal nieuw is en te doen is op de map.Hopelijk blaast GTA6 mij weer uit mijn stoel zoals bijna alle GTA titels vroeger.
In navolging van het "Welke locatie bezoek jij als eerst?" Topic, wat is het eerste wat je gaat doen wanneer je GTA VI eindelijk in je bezit hebt?
Duik je in de verhaallijn? Ga je Leonida verkennen? Ga je direct online als dat beschikbaar is? Of ga je direct het wanted system uitproberen?