Geplaatst: 1 september 200519 jaren comment_219275 Ik had ff Vraagje.Ik heb al paar keer gehoord dat je ook Kunt basketballen maar waar moet je dat dan doen want ik kan maar geen basketbal veldeje vinden
Geplaatst: 1 september 200519 jaren comment_219278 Het basketbal terreintje, is vlak bij CJ's huis. Om precies te zijn, naast het huis van Sweet, dacht ik. Succes met basketballen. Oja, als je in Mad Dogg Mansion hebt opgeslagen, kun je niet meer basketballen.
Geplaatst: 1 september 200519 jaren Auteur comment_219279 Het basketbal terreintje, is vlak bij CJ's huis. Om precies te zijn, naast het huis van Sweet, dacht ik. Succes met basketballen.Oja, als je in Mad Dogg Mansion hebt opgeslagen, kun je niet meer basketballen. Ik heb het gevonden maare hoe moet je nu basketballen Der ligt geen bal ofzo moet je op een knopje drukke? PS:PC
Geplaatst: 1 september 200519 jaren comment_219280 Het basketbal terreintje, is vlak bij CJ's huis. Om precies te zijn, naast het huis van Sweet, dacht ik. Succes met basketballen.Oja, als je in Mad Dogg Mansion hebt opgeslagen, kun je niet meer basketballen. Ik heb het gevonden maare hoe moet je nu basketballen Der ligt geen bal ofzo moet je op een knopje drukke? PS:PC Als er geen bal ligt heb je waarschijnlijk de bug dat als je in Madd Dogg's Mansion savet je niet meer kan basketballen. Hier is helaas geen andere oplossing voor . Je kan wel in een andere savefile waar je nog niet in de Madd Dogg's Mansion hebt gesavet het proberen . Edit: Daar kan het volgens mij niet aan liggen. Misschien moet je eerst is wat meer missies halen (al hoeft dat volgens mij niet), of het is gewoon een bug. Als het goed is moet er op het pleintje een bal liggen daar moet je dan naar toe lopen, daarna moet je volgens mij of op een knop drukken of CJ pakt hem uit zichzelf. Bewerkt: 1 september 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 1 september 200519 jaren Auteur comment_219281 ik heb net de MIssie:Big Smoke gedaan ligt het daaraan?
Geplaatst: 1 september 200519 jaren comment_219338 nee daar ligt het dacht ik niet aan het ligt dacht ik aan een van de laatste missies
Geplaatst: 1 september 200519 jaren comment_219368 dat is wel nog niet ver he dat je zit maar heb je die missie al gehad waar je in de cutscene sweet en big smoke ziet basketballen?(kan ook ryder en big smoke zijn!) mss na die missie kan je het! veel succes! greetz jon-asses
Geplaatst: 1 september 200519 jaren comment_219373 Loop naar het pleintje naast Sweet zijn huis. Het kan enkel als je al bijna in het 2e land bent! Na gangwars!
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_298136 ik kan het helemaal niet vinden ik sta nu bij je gewone huis help me pleasewat ik nu moet doen?
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_298141 ik kan het helemaal niet vinden ik sta nu bij je gewone huis help me pleasewat ik nu moet doen? Je kan basketballen naast Sweet's huis. Als daar geen basketbal ligt heb je waarschijnlijk in Madd Dog's Mansion gesaved, als je dit hebt gedaan kan je helaas niet meer basketballen. De enige oplossing is om overnieuw te beginnen.
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_298143 Bij de Johnson House? Sweets huis zit er vlak naast, en daarnaast zit een basketbalveldje. Bewerkt: 31 december 200519 jaren door General Lee
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_298145 Sweets huis is het 2de huis naast het jouwe links Mvg,Velaro
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_298147 je hebt er oook 1 in ganton naast dat maria gebouw ofzo
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_298152 sorry hoor maar daaar is bij een brug? sorry had verkeerde huis:P heb hem nu gevonde
Ik had ff Vraagje.Ik heb al paar keer gehoord dat je ook Kunt basketballen maar waar moet je dat dan doen
want ik kan maar geen basketbal veldeje vinden