Jump to content
Posted
comment_2478515

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat jullie willen dat het wanted level werkt. Moet het leger weer de straten op bij 6 sterren, zijn er bepaalde wensen om de sterren kwijt te raken?

Ik ben altijd een fan geweest van het wanted level in GTA IV. Daar was het kwijtraken en vechten tegen de politie niet te moeilijk of te makkelijk. Hoop eigenlijk ook een feature te zien uit GTA Chinatown Wars: het kunnen afschudden van achtervolgende politieauto's door ze van de weg te rammen, en dat je wanted level dan ook daadwerkelijk daalt.

Ik zag van de week de onderstaande video. Met heel wat mods hebben ze het wanted systeem van GTA V uitgebreid. Wel leuk om te zien. :)

Vanaf 4:40 minuten gaat het een aantal minuten over de politie.

Featured Replies

comment_2478521

De opzet van de verschillende agencys zoals je in de video ziet lijkt me wel heel vet om te zien in VI. Sowieso elke county z'n eigen variant van politie. FIB en IAA zie ik ook graag terugkeren. Hopelijk qua story iets minder aanwezig als V.

In de leaks van 2022 is te zien dat law enforcement kan weten in wat voor soort voertuig je rijdt. Dus ik hoop dat je in sommige/elke missie's/heists een tweede getaway auto kan stashen om zo de politie te omzeilen.

Verder zie ik graag het realisme van IV terug maar dan een stuk uitgebreider. Politie agenten die collega's die gewond zijn wegslepen etc

comment_2478536

Als we werkelijk zo'n grote map krijgen met verschillende kleinere steden, zou het mooi zijn als die hun eigen department hebben, en er niet alleen maar een VCPD is. Port Gelhorn PD, Ambrosia PD, om maar even wat te zeggen. Een sheriff's department voor kleine steden/gebieden. En een state police, Leonida State Police zou een mooie toevoeging zijn. State police die de lokale departments te hulp schiet bij hogere wanted levels, gevolgd door de FIB, NOOSE, en tenslotte bij 6 sterren het leger.

comment_2478570

Helemaal mee eens dat afhankelijk bent van waar je bent een bepaalde politiemacht opduikt. Dat in een dorpje een incapabele sherrif komt aanzetten en veel later pas de FBI of grotere macht aan komt zetten is veel 'realistischer'.

Het mag van mij ook meer als Red Dead Redemption 2. Zo lang niemand iets ziet merk je niet (direct) de gevolgen.

Fijn dat de laatste GTA6 screenshots ook bevestigen dat er lokale politie is iedergeval al qua auto's. Dat maakt inderdaad mij ook hoopvol. 😁

comment_2478577
6 hours ago, Joriz said:

Fijn dat de laatste GTA6 screenshots ook bevestigen dat er lokale politie is iedergeval al qua auto's. Dat maakt inderdaad mij ook hoopvol. 😁

In de serie screenshots van de Grassrivers zien we een witte cruiser, in tegenstelling tot de geheel zwarte cruiser van Vice Beach Police. Een witte cruiser doet mij sterk denken aan Leonida State Police, of iets vergelijkbaars, of wellicht een lokale sheriff's cruiser.

Spoiler

Screenshot-20250617-190721.png

comment_2478589

Verschil in hoe capabel de verschillende instellingen zijn lijkt me wel leuk, maar ze moeten het niet te moeilijk maken om een laag wanted level weg te krijgen. Dat zou mijn spelvreugde toch wel beperken.

comment_2478627
On 6/16/2025 at 10:48 PM, Sentasi said:

Even terugkomend op m'n vorige post, ik bladerde wat door de screenshots, en het viel me op dat Vice Beach z'n eigen department heeft en dus geen Vice City PD is. Stemt hoopvol voor meerdere departments.

Open voor screenshot

Screenshot-20250616-181450.png

Crew die zomaar dubbelpost N Dit forum is echt naar de haaien aan het gaan.

comment_2478632

Laten we weer terug on topic gaan :P

De Vie City politie heeft ook weer een andere auto dan degene die hierboven zijn gedeeld. Dus er lijkt nog meer diversiteit te zijn dan in GTA5.

Verwacht wel dat ze iets van Red Dead Redemption 2 er in stoppen waar dus hoe (snel) de politie ingrijpt afhankelijk is van welke regio je bent van Leonida.

image.png

comment_2478633

Nice! Het leek even of de auto die ervoor staat een zwarte unmarked cruiser is, maar lijkt me meer een doodgewone auto met de weerspiegeling van de lichten bovenin de voorruit.

Wat als je terugkeerd naar de crime scene en weer een wanted level krijgt omdat je herkend wordt? Of dat je net als in RDR2 getuigen kan intimideren om ze zo het zwijgen op te leggen? Dat zo ik een mooie toevoeging vinden.