Jump to content
Geplaatst:
comment_219588

Bradley's Simple Island Clean

Hey,

Ik heb een eiland ontworpen, special voor die gene die hem nodig hebben, hij mag voor alles gebruikt worden, om elke nieuweling een kans te geven een mod uittebrengen. zolang het eiland maar niet aangepast wordt en onder een andere naam wordt uigegeven.

De rechten van dit eiland zijn vrij simpel, diegene die dit eiland voor zijn mod wil gaan gebruiken hoeft aleen mijn naam in de Credits van de mod te zetten.

Nieuwste Eiland: 0.11

Versie 0.10

Screens

Bradleyssimpleisland1.jpg

Downloads

Download Bradley's Simple Island 0.10 (DFF,TXD,COL incluide)

Info

Dit eiland is gemaakt door Bradley H. in minder dan 20 minuten, verwacht dus geen perfect eiland.

Het eiland heeft slechts 181 polygons,

Je moet al wat ervaring hebben met het importeren van objecten in VC of SA.

De download bevat

Data

- 3 textures

- 1 MAX bestand

- 1 3DS bestand.

- 1 DFF (thx to aad)

- 1 TXD (thx to aad)

- 1 COL (thx to aad)

Bugs ? post het hier

Vragen ? post hier

Versie 0.11

BSI 0.11 is uit !

hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm.

Screen:

hhhghhhh.jpg

Downloads

Download Bradley's Simple island Clean 0.11 (DFF,TXD,COL no incluide)

Info:

401 poly's

3 textures (incluide)

Compleet geUVW mapt.

Iets groter als B'a'SIC 0.10

Data:

3 textures, 1MAX bestandt.

Bugs ? post het hier

Vragen ? post hier

------

© Bradley H.

© GTAgames.nl

Bradley_s_simple_island.rar

  • Reacties 53
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_222398
voor mij niet :cya::puh: maar wil het eiland bij jou wel gwn op die manier van het topic of gebruik je die niet eens? want als ik het zo doe en dan wil invoegen net als een object ziek niks!

Leg je probleem eens wat duidelijker uit... in het modding help forum.

---

Bradley H.

-Topic pinned- (zodat hij niet wegvalt)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_224755

Bradley's Simple Island Clean 0.11

Hey,

BSI 0.11 is uit :Y

hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm.

Screen:

hhhghhhh.jpg

Info:

401 poly's

3 textures (incluide)

Compleet geUVW mapt.

Iets groter als B'a'SIC 0.10

Data:

3 textures, 1MAX bestandt.

Als iemand een DFF/TXD/Coll heeft gemaakt. geliefe mij te PBen. Dan wordt hij toegevoegt.

bradley__s_Simple_island_Clean_0.11.rar

Geplaatst:
comment_225055

de vier eilandje moeten vlak worden en op de rest mag jij je uitleven. :Y

PS: kan je het hier meer texturensneeuwtex2dr.png

als je betere texture voor sneeuw hebt mag je die ook gebruiken.

al vast bedankt. :schater:

kaart5ts.jpg

Bewerkt: door gangster28

Geplaatst:
  • Auteur
comment_225145

@gangster28

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt..., 4 4kante eilanden met sneeuw ?, die niet aanelkaar vast zitten ?

@Shin Chan

Ik zal eens kijken wat ik kan doen, de brug wordt wel gewoon een 4kante box met passenlijke texture... (geen wegen ofzo.)

Voorlopig maak ik nog niks..., 0.11 is pas uit.

Geplaatst:
comment_225154
@gangster28

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt..., 4 4kante eilanden met sneeuw ?, die niet aanelkaar vast zitten ?

@Shin Chan

Ik zal eens kijken wat ik kan doen, de brug wordt wel gewoon een 4kante box met passenlijke texture... (geen wegen ofzo.)

Voorlopig maak ik nog niks..., 0.11 is pas uit.

4 eilanden eilanden met sneeuw alleen ze moeten vlak zijn en de rest komt onder water te liggen.

Geplaatst:
comment_225266
Bradley's Simple Island Clean 0.11

Hey,

BSI 0.11 is uit :Y

hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm.

Eerlijk gezegd vind ik je andere versie veel beter, de vorm is veel te rond naar mijn mening. Ik zou er wat meer variatie in verwerken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.