Jump to content
Geplaatst:
comment_219588

Bradley's Simple Island Clean

Hey,

Ik heb een eiland ontworpen, special voor die gene die hem nodig hebben, hij mag voor alles gebruikt worden, om elke nieuweling een kans te geven een mod uittebrengen. zolang het eiland maar niet aangepast wordt en onder een andere naam wordt uigegeven.

De rechten van dit eiland zijn vrij simpel, diegene die dit eiland voor zijn mod wil gaan gebruiken hoeft aleen mijn naam in de Credits van de mod te zetten.

Nieuwste Eiland: 0.11

Versie 0.10

Screens

Bradleyssimpleisland1.jpg

Downloads

Download Bradley's Simple Island 0.10 (DFF,TXD,COL incluide)

Info

Dit eiland is gemaakt door Bradley H. in minder dan 20 minuten, verwacht dus geen perfect eiland.

Het eiland heeft slechts 181 polygons,

Je moet al wat ervaring hebben met het importeren van objecten in VC of SA.

De download bevat

Data

- 3 textures

- 1 MAX bestand

- 1 3DS bestand.

- 1 DFF (thx to aad)

- 1 TXD (thx to aad)

- 1 COL (thx to aad)

Bugs ? post het hier

Vragen ? post hier

Versie 0.11

BSI 0.11 is uit !

hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm.

Screen:

hhhghhhh.jpg

Downloads

Download Bradley's Simple island Clean 0.11 (DFF,TXD,COL no incluide)

Info:

401 poly's

3 textures (incluide)

Compleet geUVW mapt.

Iets groter als B'a'SIC 0.10

Data:

3 textures, 1MAX bestandt.

Bugs ? post het hier

Vragen ? post hier

------

© Bradley H.

© GTAgames.nl

Bradley_s_simple_island.rar

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_225267
Bradley's Simple Island Clean 0.11

Hey,

BSI 0.11 is uit  :Y

hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm.

Eerlijk gezegd vind ik je andere versie veel beter, de vorm is veel te rond naar mijn mening. Ik zou er wat meer variatie in verwerken.

Daarom heet het ook 'Bradley's Simple Island' Wauzie ;):engel:

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
  • Auteur
comment_225342
Bradley's Simple Island Clean 0.11

Hey,

BSI 0.11 is uit  :Y

Eerlijk gezegd vind ik je andere versie veel beter, de vorm is veel te rond naar mijn mening. Ik zou er wat meer variatie in verwerken.

Daarom heet het ook 'Bradley's Simple Island' Wauzie ;):engel:

Niks aan toe te voegen...,

Het eiland is misschien niet naar jou smaak, er moet immers variatie in zijn..., zodat iedereen het eiland download die hij mooi vindt.

Zo kun je ook bijvoorbeeldt een viekant verwachten, driehoekig etc..., (ik vindt dit eiland ook minder.)

Deze vorm wordt nog aangepast, dit wordt dan versie 0.12...

@danielc

Ik kan zien dat je geen verstandt hebt van mappen.

Je kan zelf bepalen hoeveel zand je wilt. Hoe hoger je hem mapt hoe meer zand, hoe lager minder, nog lager heb je aleen grass.

Het eiland heeft niet veel relief (het middenstuk, de zandvelden hebben het inderdaad wel, en de overgang ook)

------------

Laten we zeggen dat ik max 15 eilanden maak. verschilende vormen etc.

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_237966

Ik maak dit eiland niet zoals wauzie zijn eilanden maakt.

Ik vindt zijn manier niet echt makkenlijk :N, misschien maak ik nog wel een tut hoe je zulke eilanden kan maken. Het eiland bestaat meestal gewoon uit een plane van 60*5 segs ofzo.

Geplaatst:
comment_238892

Is er ergens anders behalve op gtamodding.gtagames.nl(omdat hij ofline is) nog een forum of tut over een eiland maken zoals jij dat doet Bradley H?

Of zoals Wauzie dat doet? Of een andere manier. (Ik zou dan ook wel graag willen weten hoe je de wegen erop plaatst?)

Bewerkt: door naim

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.