Geplaatst: 5 september 200519 jaren comment_220532 Wie kan mij helpen met minimaal zilver te halen bij deze missie? Ik heb werkelijk alles al geprobeerd maar niets helpt ik blijf maar die bronzen medaille houden.
Geplaatst: 5 september 200519 jaren comment_220533 zet je save-game als het echt niet lukt Hier (klik) en vraag of iemand hem voor je wilt doen jowx
Geplaatst: 5 september 200519 jaren comment_220571 Check de Walktrough eens maar de bedoeling is gewoon binnen de minuut de 3 trucks (kan je best kanonkogel voor gebruiken) en de 2 rijdende jeeps(kan je best minigun voor gebruiken). Bewerkt: 5 september 200519 jaren door Giorgo
Geplaatst: 5 september 200519 jaren comment_220667 Ik heb werkelijk alles al geprobeerd maar niets helpt ik blijf maar die bronzen medaille houden. Maar je hebt hem toch gehaald dus als je hem sneller haalt misschien krijg je dan wel silver en anders jammer dan, want je hebt dan toch nog brons gehaald..
Wie kan mij helpen met minimaal zilver te halen bij deze missie?
Ik heb werkelijk alles al geprobeerd maar niets helpt ik blijf maar die bronzen medaille houden.