Jump to content
Geplaatst:
comment_220993

Nou, ik kan die Andromada dus zien zonder dat codes of cheats ofzo, behalve in die 2 missies, gewoon in dat rare winkelcetrum in chineese stijl in LV gaan staan, en wachten. dan ongeveer om tien over half, hoor je eens een geluid van een straal motor en als je dan omhoog kijkt zie je soms een Andromada over vliegen ik zag ook eers zo'n at-400 ofzo over vliegen. Ik Hep ook een paar screens maar omdat dit mijn eerste post is weet ik niet hoe ik die hier krijg (als je ze wil moet je me ff uitleggen hoe je ze hier neer zet!?).

Ik weet niet of dit al bekent was, ik heb al de zoek functie gebruikt hoe je die Andromada kan krijgen maar het was dus kenelijk nog niet gelukt zonder cheats of codes. Ik hoop dat ik mensen kon helpen die dat vliegtuig nogal vet vinden (zoals ik).

Ik weet ook nog niet hoe ik er in kan.

Doei :cya:.

Bewerkt: door Nickonly

Featured Replies

Geplaatst:
comment_221288
wat is dat gedoe over een vliegtuig?

Het gaat over een Vliegtuig dat je alleen met Armax/ codes e.d. in het spel kan krijgen..

Nu heeft iemand hem gezien zonder codes enzo.

Je had natuurlijk ook gewoon het topic kunnen doorlezen..

jowx :cya:

@ GTA-Lover: ik kan hem wel bewerken hoor :cab:

Bewerkt: door jowx

Geplaatst:
  • Auteur
comment_221307

En dan zijn hier dus die screens die nog kwamen:

andorama0fq.th.png

En deze, als je het niet goed ziet moet je je kamer even iets verduisteren.

andinge7qx.th.png

En dit is die at-400 die ik ook ooit zag:

at4003hr.th.png

Die at-400 was (volgens die screen) om ongeveer 10 voor half, en eerder zij iemand dat er of de andromada of de at-400 of de politie heli over vliegt, die heli zal dan wel precies op de uur wisseling te zien zijn.

Lekkere lucht activiteit dus! :puh:

Bewerkt: door Nickonly

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_229541
Zeker dat dit de andromada is? Ik twijfel toch nog

Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog wat :sst: ,maar iedereen zegt (wat ook waar is )dat bij het winkelcentrum in LV om ELK UUR om TIEN NA HALF een AT-400 overvliegt OF/EN een Adromada ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.