Jump to content
Geplaatst:
comment_221574
Look At This:

maandag 5 september 2005

Nieuwe ontwikkelingen in het onderzoek naar de schietpartij op Marion 'Suge' Knight. Niemand minder dan rapper The Game wordt nu verdacht van het schieten op de baas van Death Row Records.

De rapper werd de dag na het incident op een persconferentie aangehouden voor ondervraging. De Westcoast-rapper zegt: "Ik heb niets met het schietincident te maken. Ik was inderdaad aanwezig op het feest, maar ik heb Suge die avond niet eens gezien!" Volgens de rapper is het een complot en proberen anderen hem erin te luizen omdat hij en Suge vroeger allebei lid waren van straatbendes.

That's just another rumor..

Hoogswaarschijnlijk heeft die faggot zichzelf neergeschoten en hebben z'n bodyguards z'n gun weggehaald omdat hij op verlof (weet niet of dat 't goede woord is, maar ben t vergeten :{ in 't engels is het iig 'on parole') was en als bleek dat hij een wapen gedragen zou hebben hij de bak weer inging..

• Reacties 167
  • Bezichtigingen 7.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_223337

@ benny_Blanco: Als we nu 's zouden beginnen met letten op wat je post en zegt, dan zijn we al een heel eind. Maar als het je echt niet kan schelen of je gebanned wordt, blijf dan gewoon zelf weg, dat is voor ons allemaal het meest eenvoudige.

Geplaatst:
comment_223343

Se7en..

Waarom haat je G-unit?

The Game is er uit gegooid... Hij heeft pech gehad.

Zelf vind ik G-unit ook niet goed.Maar ik doe niet van "G-Unot".

Als je hem dood wil ( 50 ) , stel dat ze jou nu is nemen.

En ze vermoorden je.

Dan geven wij toch ook geen party met alles ter op en ter aan.

Iedereen heeft zijn groep.The Game is nu beter dan G-unit samen.

Dat is al een + punt.

Maar dat heeft toch geen reden om G-Unot te zeggen.

Geplaatst:
comment_223352
Wat kom jij nou weer bullshit lullen?

G-UNOT is populair trouwens; http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=338

Ik heb er geen problemen mee dat je voor G-unot bent maar dan wens je toch niet iemand de dood zoals Synchro aangaf?

Als jij bijvoorbeeld later een rap carriere begint en ze flikken zoiets bij jou, dan vind je het toch ook niet leuk?

Geplaatst:
comment_223364

se7en.

Ik weet dat je een g-unot fan bent maar doe dan toch even normaal!!!

je moet het forum er niet me verzieken.

en het wilt niet zegen dat je hier admin bent geweest dat je het forum moet gaan verzieken met :dubbelposten: vervelend doen ETC.. :fy:

Geplaatst:
comment_223365
Wat ben jij voor blinde kip? Ik zeg 300x dat ik niemand dood wens

Praat maar weer als je klaar bent met de basisschool

Dit bedoelt hij dus nou...

Je bent zo veranderd nu je geen admin meer bent!

Je zit iedereen belachelijk te maken, en nou niet meer beginnen van "dit heet nou een discussie drol" want dit slaat gewoon helemaal nergens op :bonk:.

Geplaatst:
comment_223369
Ik uit m'n mening, en als mensen bijdehand doen terwijl ze niet eens het topic doorlezen wijs ik ze daarop

Je mening mag je van mij best uiten, daar ben ik het volledig mee eens.

Maar iemand belachelijk maken is iets heel anders :Y.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.