Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_221626

Dit vond ik raar en een ee is een geintje of verwijzing dus.

In de winkel Sub Urban ligt er allemaal reclame binnen voor Prolaps(schoendozen en kaartjes) je gaat toch geen reclame maken vor je concurent toch :?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_221652

Er is ook zoiets in de Pizzastack. Als je daar op de kassa kijkt staat er bovenin het scherm Burger Shot.

Dat is wel weer net iets anders, maar daarvan werd gezegt dat het een bug was... Ik weet het niet; of een EE of een bug...

Geplaatst:
comment_221724

Inderdaad raar dat ze reclame maken voor andere Shops, ik denk dat Rockstar gewoon heeft gedacht om 1 keer een beetje rommel te maken en die in alle shops neer te leggen...

Dit was toch ook bij de 24/7 Shop? dat er dozen van Pizza Shack in de rekken lagen??

Geplaatst:
comment_221734
gwn lui heid van de R* scheeld ze werk... dan hoeven ze niet voor leke winkel alles helemaal te veranderen komt vaker voor

Maja het is ook maar een kleine moeite om een andere texture op een doosje te plakken he... wel jammer dat ze dat gedaan hebben...

Geplaatst:
comment_225065

Tjah, maar dat zullen ze in San Andreas niet zo bedoeld hebben he ;)

Ik denk gewoon dat Rockstar een aantal tasjes en doosjes heeft gemaakt, en die in alle winkels heeft neergelegt.... Scheelt ze weer wat werk, alleen hadden ze er van mij wel een andere naam op mogen zetten jah...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_225402

Pitbull denkt dat misschien :schater:

Maar ik denk gewoon dat ze het snel hebben erin geplaktt het zijn ook maar 7 dozen in heel die winkel ofzo dus:Maar kan iemand maybe een screen nemen.

Bewerkt: door Giorgo

Geplaatst:
comment_225714

kan zijn dat dit gewoon misplaatst is,of zoals ze zeggen easter egg,maar 24/7 zijn toch winkels??dus is het toch normaal dat zij ijs van vice city hebben en pizza's van pizza stack?

en wie zegt dat ze concurrenten zijn?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_225831

Dat ijs van Vice City is een verwijzing naar een spel van r* maar ik denk die pizza's in een 24/7 winkel heb je pizza's en r* is te lui om meer dan 1 merk(en) pizzas te maken dus gebruiken ze de wel stacked pizza maar die kledingwinkel is raar.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.