Jump to content
Geplaatst:
comment_221672

Heyz,

Ik heb een demo van Fifa 2006 en ik vind het een top game !!

Nu is mijn vraag :

Wat vinden/verwachten jullie van Fifa 2006? Wordt het een top game of wordt het een game van niks?

Plaats hier je antwoord :Y

Met Vriendelijke Groet

Ronnie :cya::bier:

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_222632
Het lijkt me gewoon weer dezelfde als 2005 en dan met nieuwe spelers, ik ga voor PES5

Ze zeggen dat je dit keer niet meer kan sprinten :?

Maar hoe ik sommige mensen hoor over Pro Evo denk ik dat ik die ook ga halen :Y

Geplaatst:
comment_222634
Heyz,

Ik heb een demo van Fifa 2006 en ik vind het een top game !!

Nu is mijn vraag :

Wat vinden/verwachten jullie van Fifa 2006? Wordt het een top game of wordt het een game van niks?

Plaats hier je antwoord :Y

Met Vriendelijke Groet

Ronnie :cya::bier:

waar heb je die demo gedownload??

Geplaatst:
comment_223187

irri spel man wel mooie graphics maar het is moeilijker dan ooit want het middenveld schuift niet meer door dus een goeie aanval opbouwen is egt onmogelijk, alleen over de vleugels lukt het een beetje.

Geplaatst:
comment_223386

Ik verwacht niks van FIFA. Ik vind dat ze eerst is iets nieuws mogen gaan verzinnen. Bij de graphics lijkt het wel of alles hetzelfde is als in 2000. Maar iedereen blijft het kopen. Ze moeten eerst maar is een goed spel neerzetten.

Geplaatst:
comment_223392

Topgame je kunt nu langzamer gan lopen dit is fijn voor de tricks die je kunt maken. Ook kun je natuurlijk nog altijd vertrouwd sprinten. Ook is al die ingewikkelde shit eruitgehaald en is de basis vrij simpel. Het valt me bij 06 wel op dat je meer moet richten bij het schieten ook zijn de corners en vrijtrappen niet meer zo ingewikkeld bepaal welke ricting op bepaal hoe hart en shcieten maar. Grapisch is het niet veel nieuws de gameplay is veel beter maar dan is het dan ook mee gezegt.

dan moet ik eerst de demo spelen

Wat is dit nou weer voor een nuteloze post? Zeg wat je van fifa vindt of post niet.

Bewerkt: door M-92

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.