Geplaatst: 8 september 200519 jaren comment_221718 Wie kan er auto's modden?? Ik heb n goed idee voor n mod. Ik zoek alleen nog iemand die een auto kan veranderen. Kun jij dat meld t in dit topic Greetzzz Frap
Geplaatst: 8 september 200519 jaren comment_222062 Er kan hier niemand op dit fourm car modellen, converten, ook kan niemand cars maken met dummie's plaatsen ofzo, dus vergeet het maar
Geplaatst: 9 september 200519 jaren Auteur comment_222153 Welk programma kan ik het beste gebruiken ervoor dan ga ik zelf eens proberen. Greetzzz Frap
Geplaatst: 9 september 200519 jaren comment_222168 Welk programma kan ik het beste gebruiken ervoor dan ga ik zelf eens proberen.Greetzzz Frap Je gebruikt hiervoor Z-modeller 1.07, er zijn verschillende tutorials op het net, ik mag hier geen links posten, maar met Google vindt je ze vrij snel, zoekend naar *Zmodeler tutorial* veel succes
Geplaatst: 9 september 200519 jaren comment_222362 Ik nem aan dat dat ik tog werl de link naar GTAforumws mag posten Daar staan een par handige tuts over
Geplaatst: 9 september 200519 jaren Auteur comment_222364 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen. Iets met een andere soort .dff of kan dit wel?
Geplaatst: 9 september 200519 jaren comment_222371 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? van sa nee dat kan idd niet. jammer maar waar. Bewerkt: 9 september 200519 jaren door gangster28
Geplaatst: 9 september 200519 jaren Auteur comment_222383 Dan heb ik er al niks meer aan. K wou de utitly veranderen maar wou de trekhaak behouden. Dus moest ik alles eromheen bouwen maja t is niet anders Greetzzzzzzz Frap
Geplaatst: 9 september 200519 jaren comment_222387 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? Over welke bestanden heb je het ? Uit SA kan je de DFF wel exporteren hoor, of is dat niet wat je bedoelt ?
Geplaatst: 9 september 200519 jaren comment_222401 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? Over welke bestanden heb je het ? Uit SA kan je de DFF wel exporteren hoor, of is dat niet wat je bedoelt ? met de z modeler lukt het niet
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222911 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? Over welke bestanden heb je het ? Uit SA kan je de DFF wel exporteren hoor, of is dat niet wat je bedoelt ? met de z modeler lukt het niet nee je moet ook met IMG tool 2.0 de dff bestanden exporteren en dan met zmodeller openen
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223049 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? Over welke bestanden heb je het ? Uit SA kan je de DFF wel exporteren hoor, of is dat niet wat je bedoelt ? met de z modeler lukt het niet nee je moet ook met IMG tool 2.0 de dff bestanden exporteren en dan met zmodeller openen ja maar het probleem met de z modeler is dat hij ze niet opend.
Wie kan er auto's modden??
Ik heb n goed idee voor n mod.
Ik zoek alleen nog iemand die een auto kan veranderen.
Kun jij dat meld t in dit topic
Greetzzz Frap