Geplaatst: 9 september 200520 jaren ik heb alle 10 de pimp missies gehaald in de broadway maar wat heeft het voor een nut?
Geplaatst: 9 september 200520 jaren ik heb alle 10 de pimp missies gehaald in de broadway maar wat heeft het voor een nut? Je krijgt wat % erbij voor de 100%. En Prostituees betalen je als je het met hun ''doet''. Zie ook de WalkTrough (klik) jowx
Geplaatst: 17 september 200520 jaren ik heb alle 10 de pimp missies gehaald in de broadway maar wat heeft het voor een nut? Je krijgt wat % erbij voor de 100%. En Prostituees betalen je als je het met hun ''doet''. Zie ook de WalkTrough (klik) jowx hoe kan je het eigelijk in gta met prostituees 'doen'???
Geplaatst: 17 september 200520 jaren Langzaam langs ze rijden, dan komen ze vanzelf naar je toe. Dan moet je bij de PC op de Y drukken als ze bij je auto staan, bij de PS2 en de XBox op pijltje omhoog.
Geplaatst: 17 september 200520 jaren Pik een hoertje (prostitue) op, rijd met haar naar een afgelegen plek/parkeerplaats, dan 'doe' je het met haar. Koos. EDIT: Iemand was me zojuist voor. Bewerkt: 17 september 200520 jaren door Cool Hand
ik heb alle 10 de pimp missies gehaald in de broadway maar wat heeft het voor een nut?