Geplaatst: 9 september 200519 jaren comment_222413 ik heb battlefield 2(anders zou ik dit topic niet maken) maar ik snap niet hoe ik die medallies kan krijgen kan iemand me dat vertellen of een screen plaatsen ? willen jullie dit a.u.b. beantwoorden Bewerkt: 9 september 200519 jaren door rick15465
Geplaatst: 9 september 200519 jaren comment_222639 Je moet een aantal "kills" halen. Ik heb het op een site gelezen, maar die kan ik je niet geven. (ivm met reclame maken) Maar tik 'battlefield 2 walkthrough' in op een zoekmachine en je krijgt een aantal walkthrough's met onder andere het antwoord op je vraag.
Geplaatst: 10 september 200519 jaren Auteur comment_222879 Je moet een aantal "kills" halen. Ik heb het op een site gelezen, maar die kan ik je niet geven. (ivm met reclame maken) Maar tik 'battlefield 2 walkthrough' in op een zoekmachine en je krijgt een aantal walkthrough's met onder andere het antwoord op je vraag. oke bedankt he
ik heb battlefield 2(anders zou ik dit topic niet maken) maar ik snap niet hoe ik die medallies kan krijgen kan iemand me dat vertellen of een screen plaatsen ?
willen jullie dit a.u.b. beantwoorden
Bewerkt: door rick15465