Geplaatst: 9 september 200519 jaren comment_222648 ik heb sketchup gedownload maar als ik opsla mun model dan komt er geen .dff of .txd achter,, dus wat moet ik doen? gewoon die namen veranderen 1tje met dff en de andere txd? ( 2 keer op slaan 1 als txd en de andere als dff en zo in spel zetten )
Geplaatst: 9 september 200519 jaren comment_222705 ik heb sketchup gedownload maar als ik opsla mun modeldan komt er geen .dff of .txd achter,, dus wat moet ik doen? gewoon die namen veranderen 1tje met dff en de andere txd? ( 2 keer op slaan 1 als txd en de andere als dff en zo in spel zetten ) Je moet hem exporteren als *3DS.*, vervolgens importeer je deze in Z-modeller 1.07, daarmee kan je een DFF exporteren en eemn X. file. De TXD maak je met TXDbuilder, en de coll maak je met de de colleditor, Als je je hier meer in wilt verdiepen raadt ik je aan de tutorials te lezen op www.gtamodding.gtagames.nl --- Bradley H.
ik heb sketchup gedownload maar als ik opsla mun model
dan komt er geen .dff of .txd achter,, dus wat moet ik doen? gewoon die namen veranderen 1tje met dff en de andere txd? ( 2 keer op slaan 1 als txd en de andere als dff en zo in spel zetten )