June 8Jun 8 Dag lui,Ik ben er benieuwd naar hoe jullie weekend was. Ik ben zelf een weekendje naar een vriend geweest. Lekker samen gegamed, gegeten, League of Legends finale gekeken en heerlijk even kunnen bijkletsen onder het genot van een whiskeytje. Brand los!
June 10Jun 10 Feestje van een goede vriend die 30 is geworden. Daarnaast de platinum van 007 First Light behaald. Dus ook op gaming gebied succes :D Komend weekend wordt het veel voetbal kijken.
June 10Jun 10 Author Holy shit je hebt First Light al geplatinumd? Moeilijke platinum? Ik heb atm voldoende backlog dus ga atm niks kopen voor nieuwprijs. Heb FF7 die ik eerst moet platten.
June 15Jun 15 Op 10-6-2026 om 12:42, Nissan zei:Holy shit je hebt First Light al geplatinumd? Moeilijke platinum? Ik heb atm voldoende backlog dus ga atm niks kopen voor nieuwprijs. Heb FF7 die ik eerst moet platten.Nee zeker niet moeilijk hoor. Twee runs gedaan, eerste blind, toen had ik op de collectibles na al alle trophies. Daarna lekker collectible run gedaan. Dikke aanrader.
June 15Jun 15 Author holy shit dat heb je dan maar snel gedaan Ik heb FF7 inmiddels echt bijna af, moet nog een paar chapters opnieuw doen op Hard. Daarna lekker door naar FF7-2 Ook een stukje verder gespeeld bij Black Myth Wukong maar het gaat allemaal niet zo rap.
June 22Jun 22 Elk vrij momentje ging er ook aan op dat klopt wel hoor haha. Maarja soms pakt een game je echt vast.
June 22Jun 22 Druk druk en druk met allerlei klussen en verhuizingen. Huis gekocht, vorige week de sleutel gekregen. Nu bezig het klaar te maken om in te trekken, heeft even wat voeten in aarde. Van een kettingrokend uit vrouwtje geweest zeg maar, en door de jaren heen zo zonder schoon te maken over de nicotineaanslag heengesausd, met nu als resultaat dat ik zo zonder moeite 3-4 lagen verf van de muren trek. Das iets meer werk als dat ik gehoopt had, maar toe maar. M'n vrouw had een tattoo studio aan huis, en die verhuist naar een aparte locatie in town, dus voordat we het huis kregen haar studio instapklaar gemaakt en die deze week overhuizen. En dan als laatste nog wat werk doen aan het huis wat we verkocht hebben, voor de oplevering. Dat verklaart ook waarom ik de afgelopen tijd niet veel aanwezig ben en nieuwsberichten plaats, ik heb het domweg veel te druk momenteel. SpoilerNieuw huisjeSja..
21 hours ago21 hr Author Ik heb weer contact met een vriendin die ik 15 jaar niet gezien of echt gesproken heb, super leuk! Afgelopen vrijdag ben ik s'middags langsgegaan. We hebben lekker Hogwarts Legacy gespeeld, ik heb een beetje met haar dochter (kindje van 2) gespeeld en nadat haar man thuis kwam hebben we lekker sushi gegeten en even uitbuiken in het prachtige weer. Wat een fijne dag zeg. De rest van het weekend heb ik doorgebracht met een goede vriend van me. We hebben wat San Andreas geknald, FF7 is inmiddels geplatinumd, Black Myth Wukong naar chapter 5 geknald en lekker ontspannen, het was ook veel te warm echt wat te ondernemen. Aankomend weekend mijn eerste festival van de zomer, heb er erg zin in.
Dag lui,
Ik ben er benieuwd naar hoe jullie weekend was. Ik ben zelf een weekendje naar een vriend geweest. Lekker samen gegamed, gegeten, League of Legends finale gekeken en heerlijk even kunnen bijkletsen onder het genot van een whiskeytje.
Brand los!