Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Wat spot jij in de laatste GTA6 screenshots?

Geplaatst:

Vanwege de preorders is er een enorme berg aan GTA6 screenshots vrijgegeven. Te veel om voor een persoon te doorspitten.

Welke details heb jij gevonden?

Dit screenshot vind ik persoonlijk heel mooi. Het laat zien hoe kleurrijk en gedetaileerd het spel. Naast het alligator T-shirts die je hopelijk in het echt ook kan kopen valt me vooral op hoe (bijna) realistisch het haar van Lucia en het haar op de armen van Jason lijkt. Dat is wel echt een detail wat Grand Theft Auto er steeds meer als een film laat uit zien. In GTA5 en de eerdere afbeeldingen zag het er toch flink minder mooi uit.

ULTIMATE_EDITION_GOODTIME_GEAR_01.jpg

Featured Replies

Geplaatst:

Bij mij vallen vooral de tattoo's op. Niet dat het iets nieuw is voor de GTA games, maar ik heb het gevoel dat er nu meer variatie en details inzitten en er ook wat meer nadruk in zit. Er zijn ook meerdere screenshots hiervan wat me toch wel doet vermoeden dat het niet gewoon even snel binnenstappen is en klaar, je krijgt nu meer een realistische kijk in het tattoo laten zetten.

ULTIMATE_EDITION_ELECTRIC_FANG_02.jpg ULTIMATE_EDITION_ELECTRIC_FANG_03.jpgULTIMATE_EDITION_ELECTRIC_FANG_04.jpg

Verder wat Joriz ook al zegt dat het meer filmachtig lijkt. Als je hier het gezicht ziet is dit precies echt realistisch. Ik heb ook het gevoel dat de kapsels nu echt realistischer worden, de haarstijlen zijn gevarieerder en ook heel veel details in.

ULTIMATE_EDITION_SARAS_SALON_02.jpg

Geplaatst:

En de uitbreiding in het zeeleven is trouwens ook best fascinerend. Ik had al wel de dolfijnen opgemerkt, maar deze screenshot vind ik ook wel interessant. Alen, schildpaden, verschillende vissoorten, het maakt het toch allemaal veel realistischer dan enkel oppassen voor haaien zoals in de vorige GTA.

Leonida Keys 04

Hetzelfde trouwens op het vasteland. Ik was al blij dat er wat meer dieren aan bod kwamen, maar ze lijken hier ook wel verder op te investeren. (we zagen ook al voorheen in de trailer bijvoorbeeld krokodillen, maar het bied nog zoveel meer aan)

Leonida Keys 02Mount Kalaga National Park 05

En dit viel me ook op, een soort dieren of amusement park? Of enkel een soort golfpark, maar vind het zeker gave details dat hier te zien zijn.
Cal Hampton 01

Geplaatst:
Op 24-6-2026 om 12:57, Joriz zei:

Vanwege de preorders is er een enorme berg aan GTA6 screenshots vrijgegeven. Te veel om voor een persoon te doorspitten.

Welke details heb jij gevonden?

Dit screenshot vind ik persoonlijk heel mooi. Het laat zien hoe kleurrijk en gedetaileerd het spel. Naast het alligator T-shirts die je hopelijk in het echt ook kan kopen valt me vooral op hoe (bijna) realistisch het haar van Lucia en het haar op de armen van Jason lijkt. Dat is wel echt een detail wat Grand Theft Auto er steeds meer als een film laat uit zien. In GTA5 en de eerdere afbeeldingen zag het er toch flink minder mooi uit.

ULTIMATE_EDITION_GOODTIME_GEAR_01.jpg

Iemand op GTAForums.com merkte op dat de pose die in-game tv-held Macca the Gator op Jason's en Lucia's merchandise aanneemt, duidelijk gebaseerd is op de iconische ‘bikini cover girl’ van GTA: Vice City:

who-is-the-gta-vice-city-cover-girl-v0-8heres-the-png-to-the-new-jasons-t-shirt-

Daarnaast moet deze outfit/stijl van Jason gebaseerd zijn op de stijl van hoofdpersonage Sonny Crockett uit de 80's tv-serie Miami Vice. Deze outfit is onderdeel van de pre-order bonus Vintage Vice City Pack.

VINTAGE_VICE_CITY_PACK_01.05zaof7o1uz.3. 125b4fc47b20fcff4e8decb365b25e7f.jpg?v=1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.