Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Welke verborgen plekken verwacht jij in GTA VI?

We komen steeds meer te weten over locaties die op de overweldigende map van GTA VI te vinden zullen zijn.

Maar wat mij ook wel triggert is welke eventuele verborgen plekken er te ontdekken zullen zijn die we pas tijdens het gamen zullen ontdekken. Rockstar Games kennende zullen ze hier zeker weer werk van maken om enkele kleine pareltjes te verbergen.

Wat zijn jullie verwachtingen? Eventueel mogelijke easter eggs?

Ik zit zelf al wat in de richting te denken van verborgen grotten, tunnels of eiland(en). Nog een optie is eventueel iets rond een UFO, of toch sowieso iets met mysteries en/of mythes.

Wat opzich ook nog wel leuk zou zijn is enkele vice city klassiekers die zouden terugkomen.
Ik denk zo maar even spontaan aan de iconische nachtclub The Malibu Club, of bijvoorbeeld de verlaten villa van Diaz / Vercetti Mansion (bijvoorbeeld volledig vervallen of juist luxe herbouwd door een nieuwe eigenaar), of bijvoorbeeld The Ocean View hotel suite, voorheen was dit een safehouse, het zou cool zijn als hier een easter egg hotelkamer in zou zitten of een verlaten kamer met verwijzing naar Tommy (of al is het een foto of poster als knipoog) en laat ons ook niet Love Fist vergeten (bijvoorbeeld een verborgen backstage ruimte, een oude tourbus, posters, ...)

Featured Replies

Oeh leuke suggesties zeg, Diaz Mansion/Vercetti estate lijkt mij zeker mogelijk, gezien de verwijzing naar een bepaald wapen afkomstig uit de Vercetti Estate. Denk dat ze inderdaad dan een soort Grove Street doen zoals in GTA V. Love Fist is een goede, een van die bandleden zat in een kleine stranger and freaks mission in GTA V. Dus Love Fist zit echt in dit era.

Malibu Club vind ik een goede. Ik vond sws dat GTA V meer links had met San Andreas dan GTA IV met de GTA III era. Dus ben benieuwd hoe dat in deze editie verder zal zijn. Misschien dat de strip club weer pole position heet (gelet op de trailers zit er een stripclub in). Ik denk nog aan een Sunshine Auto's misschien, er zijn al enkele tuning garages die ultimate edition exclusief zijn, misschien is Sunshine Auto's dan wel toegankelijk voor iedereen? Cherry Ice Cream Company wellicht ook met een verwijzing qua ice trucks.

Edit: Ik besef dat mijn suggesties niet echt verborgen zijn haha.

Edited by S.W.A.T.

De twee locaties die me het meeste zijn bijgebleven van Vice City zijn de Diaz Mansion/Vercetti Estate en de Malibu Club. Zou het leuk zou vinden als ze in VI voorkomen, in volle glorie of middels een referentie ernaar 😉.

• Author
Op 30-6-2026 om 10:26, S.W.A.T. zei:

Oeh leuke suggesties zeg, Diaz Mansion/Vercetti estate lijkt mij zeker mogelijk, gezien de verwijzing naar een bepaald wapen afkomstig uit de Vercetti Estate. Denk dat ze inderdaad dan een soort Grove Street doen zoals in GTA V. Love Fist is een goede, een van die bandleden zat in een kleine stranger and freaks mission in GTA V. Dus Love Fist zit echt in dit era.

Malibu Club vind ik een goede. Ik vond sws dat GTA V meer links had met San Andreas dan GTA IV met de GTA III era. Dus ben benieuwd hoe dat in deze editie verder zal zijn. Misschien dat de strip club weer pole position heet (gelet op de trailers zit er een stripclub in). Ik denk nog aan een Sunshine Auto's misschien, er zijn al enkele tuning garages die ultimate edition exclusief zijn, misschien is Sunshine Auto's dan wel toegankelijk voor iedereen? Cherry Ice Cream Company wellicht ook met een verwijzing qua ice trucks.

Edit: Ik besef dat mijn suggesties niet echt verborgen zijn haha.

Haha, ik vind ze sowieso leuk! En ze kunnen er ook misschien nog een soort verborgen link van maken, dus laten we je antwoorden maar zien als verborgen 😉

De Cherry Ice Cream Company is ook echt een zeer leuke dat je meld! Die was ik zelfs al helemaal vergeten haha. Hoe vaak heb ik wel niet met die ijskarretjes rondgereden met bijhorend deuntje 😂

• 2 weeks later...

Vice City, als in het spel, was gewoon Scarface en Carlito's Way in een blender gemikt en maken wat daaruit kwam. We weten al langer dat merknamen en mediapersoonlijkheden bestaan in zowel de III als IV-Era. Even tussendoor: Besef even, de IV-Era is met de release van GTA VI dadelijk een periode van 18 jaar 💀. Ik verwacht terug te zien of horen:

• De Cherry Poppers fabriek. Mogelijk verlaten met een afgetrapte ijscowagen buiten?

• De Diaz Mansion/Vercetti Estate. Maar met hoe anders de Vice City kaart eruit ziet ben ik erg benieuwd waar ze die zouden neerplanten. Tommy zou gewoon 70+ zijn als de man überhaupt nog leeft, maar ik hoop dat R* weet dat er miljoenen op miljoenen mensen echt zitten te wachten op een knipoog naar Vice City (de game nogmaals, god wat verwarrend).

• Sowieso gaan er RDR 2 verwijzingen aanwezig zijn. Waar RDR 1 duidelijk maakte zich in een ander universum af te spelen, weten we dat in RDR 2 referenties naar GTA zaten (en zelfs een vent die verwees naar Kraff/Epsilon Program).

• SeaWorld anyone?

• Van de Malibu Club is al bevestigd dat er een tent is die dezelfde naam deelt, ik ben erg benieuwd.