Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222805 hey gasten, ik heb hem nu uitgespeeld maar ik heb nog niet alles, wat zijn de mogelijk heden, en ik heb nog geen pasje van het cassino van dat wijf die wouzie nodig heeft??? en al die dingen die je moet zoeken zoals parels. ik hoor het wel laterzzz
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223042 Nou wees blij, ben je nog ff bezig met het spel:)
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223045 hey gasten, ik heb hem nu uitgespeeld maar ik heb nog niet alles, wat zijn de mogelijk heden, en ik heb nog geen pasje van het cassino van dat wijf die wouzie nodig heeft???en al die dingen die je moet zoeken zoals parels. ik hoor het wel laterzzz Zoals al gezegd werd, de Checklist, Neem ook een kijkje in de Walktrough (Klik) De Walktrough Bewerkt: 10 september 200519 jaren door Nasty-Toilet-Man
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223048 Je moet eerst 35% met Millie hebben,maar daarvoor moet je eerst alle missies van The Caligula's doen,daarnaast zijn er ook nog races,parels,paardenhoeven enz. ik hoop dat je hier wat aan had cya Groeten gtafan1221
hey gasten, ik heb hem nu uitgespeeld maar ik heb nog niet alles, wat zijn de mogelijk heden, en ik heb nog geen pasje van het cassino van dat wijf die wouzie nodig heeft???
en al die dingen die je moet zoeken zoals parels.
ik hoor het wel
laterzzz