Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222942 ej, ik heb een vraag, want ik kom de garage Wheel Arch Angels niet in ik heb met verschillende auto's geprobeerd ook met de auto's die in de lijst staan bij de san andreas walkthrough weet iemand wat ik moet doen om er wil in te komen?
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222944 ej,ik heb een vraag, want ik kom de garage Wheel Arch Angels niet in ik heb met verschillende auto's geprobeerd ook met de auto's die in de lijst staan bij de san andreas walkthrough weet iemand wat ik moet doen om er wil in te komen? Ja, je zult eerst de 2de missie (Zeroing In) van Wang Cars moeten halen . Wang Cars kan je pas kopen wanneer je de Driving School hebt gedaan . Edit: je moet ook eerst de Driving School doen.. Wanneer je dit niet hebt gedaan kan je Wang Cars niet kopen.. Daarom kon je die missies nog niet doen. Bewerkt: 10 september 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 10 september 200519 jaren Auteur comment_222953 ej,ik heb een vraag, want ik kom de garage Wheel Arch Angels niet in ik heb met verschillende auto's geprobeerd ook met de auto's die in de lijst staan bij de san andreas walkthrough weet iemand wat ik moet doen om er wil in te komen? Ja, je zult eerst de 2de missie (Zeroing In) van Wang Cars moeten halen . Wang Cars kan je pas kopen wanneer je de Driving School hebt gedaan . jah maar ik heb al een keer het spel uitgespeeld en toen kon ik er ook niet in :S maarjah ben nu weer opnieuw begonnuh duss ga het maar weer proberen :S
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222955 Volgens mij is dit al eens gezegd maar je kan er dus maar met sommige wagens in ondermeer: flash, stratum, sultan, jester en elegy
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222986 ej,ik heb een vraag, want ik kom de garage Wheel Arch Angels niet in ik heb met verschillende auto's geprobeerd ook met de auto's die in de lijst staan bij de san andreas walkthrough weet iemand wat ik moet doen om er wil in te komen? Ja, je zult eerst de 2de missie (Zeroing In) van Wang Cars moeten halen . Wang Cars kan je pas kopen wanneer je de Driving School hebt gedaan . jah maar ik heb al een keer het spel uitgespeeld en toen kon ik er ook niet in :S maarjah ben nu weer opnieuw begonnuh duss ga het maar weer proberen :S Had je toen het speel wel helemaal uitgespeeld, daarmee bedoel ik dan, alle missies?? Want zoals Big Smoke al zei, moeten er ook nog garage missies gedaan worden
Geplaatst: 14 september 200519 jaren Auteur comment_224491 heey kheb nu de drive school gehaalt maar ik kan de wang cars niet kopen? weet iemand wat ik dan nog moet doen??
Geplaatst: 14 september 200519 jaren comment_224493 Je moet eerst de 1ste missie doen dacht ik van Cesar die je dan krijgt. Dan kan je naar de Wheel Arch Angles.
Geplaatst: 14 september 200519 jaren comment_224494 heey kheb nu de drive school gehaalt maar ik kan de wang cars niet kopen?weet iemand wat ik dan nog moet doen?? Je kan Wang Cars pas kopen na de laatste missie in San Fierro. Nog even wachten dus.
Geplaatst: 14 september 200519 jaren comment_224515 Zie het zo speel tot dat je naar the desert mag dan kan je er zeker in
Geplaatst: 14 september 200519 jaren comment_224520 Koop als je het kan kopen,en je kan erin bij de 3de missie van Wang Cars
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_231544 Kan iemand vertellen welke auto's in welke shop getuned kunnen worden? De Walkthrough is namelijk niet online.... :S Alvast bedankt....
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_231549 Kan iemand vertellen welke auto's in welke shop getuned kunnen worden? De Walkthrough is namelijk niet online.... :SAlvast bedankt.... -Elegy -Flash -Jester -Stratum -Sultan -Uranus Met de zoekfunctie had je het ook kunnen vinden. Klik hier.
Geplaatst: 3 oktober 200519 jaren comment_236293 ik kan neit verder bij die barrel rol missie in de drive school, ik kom steeds op de kop neer. Hoe doe ik dat????? ik heb ook de aanwijzingen in het spel toegepast maar het lukt nog steeds niet Bewerkt: 3 oktober 200519 jaren door ikt
Geplaatst: 3 oktober 200519 jaren comment_236296 ik kan neit verder bij die barrel rol missie, ik kom steeds op de kop neer. Hoe doe ik dat????? Klik hier. Kijk bij Drivingschool en download het filmpje. Daar word de drivingschool helemaal uitgespeelt en kun je misschien goed kijken hoe hij dat nou allemaal doet, en daar een voorbeeld aan nemen succes!
Geplaatst: 3 oktober 200519 jaren comment_236298 ik kan neit verder bij die barrel rol missie, ik kom steeds op de kop neer. Hoe doe ik dat????? Klik hier. Kijk bij Drivingschool en download het filmpje. Daar word de drivingschool helemaal uitgespeelt en kun je misschien goed kijken hoe hij dat nou allemaal doet, en daar een voorbeeld aan nemen succes! bedankt
Geplaatst: 27 oktober 200519 jaren comment_254291 Je kunt alleen de auto's uit de wrang cars garage tunen zover ik weet
ej,
ik heb een vraag, want ik kom de garage Wheel Arch Angels niet in
ik heb met verschillende auto's geprobeerd ook met de auto's die in de lijst staan bij de san andreas walkthrough
weet iemand wat ik moet doen om er wil in te komen?