Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_222963
heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax

z moduller is geloof ik voor objects en 3ds max is gloof ik voor een ieland of level voor bijvoorbeeld wolfenstein. maar je hebt z moduller nodig daar kun je gebouwen mee maken!

Bewerkt: door danielc

Geplaatst:
comment_223127
heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax

z moduller is geloof ik voor objects en 3ds max is gloof ik voor een ieland of level voor bijvoorbeeld wolfenstein. maar je hebt z moduller nodig daar kun je gebouwen mee maken!

Jij hebt het dus helemaal fout

Ik raad je aan om 3da max 7 te gebruiken voor het meeste modellen, begin je aan auto's wapens, of voertuigen, neem dan de zmodele

Let wel op! beide progamma's zijn moeilijk

Ik zeg maar "Oefining baart Kunst"

Geplaatst:
comment_224104
heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax

z moduller is geloof ik voor objects en 3ds max is gloof ik voor een ieland of level voor bijvoorbeeld wolfenstein. maar je hebt z moduller nodig daar kun je gebouwen mee maken!

Jij hebt het dus helemaal fout

Ik raad je aan om 3da max 7 te gebruiken voor het meeste modellen, begin je aan auto's wapens, of voertuigen, neem dan de zmodele

Let wel op! beide progamma's zijn moeilijk

Ik zeg maar "Oefining baart Kunst"

Ja maar ik zou zeggen begin met sketchup, tenzij je het in 1 keer groot wil aanpakken dan pak je 3dsmax7

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_230217
Ik heb sketchup wel onder de knie daarom vraag ik het

Dan kan je het beste met 3ds max 7 gaan werken.

En Zmoddeler heb je ook nodig om je model te exporteren naar dff en col.

Geplaatst:
comment_232163
Ik heb sketchup wel onder de knie daarom vraag ik het

Dan kan je het beste met 3ds max 7 gaan werken.

En Zmoddeler heb je ook nodig om je model te exporteren naar dff en col.

Ja, maar er zijn ook wel scripts voor 3ds max 7, waarmee je die bestanden direct kan exporteren.

Geplaatst:
comment_233528

Ik gebruik zmodeler (ook voor auto's).

Het is gratis en werkt heel goed

Als je net begint met modden, kan je ook 3ds max proberne, maar ik heb mezelf aangeleerd met zmodeler te werken

zmodeler is trouwens ook kleiner:

- zmodeler 1.07b(die versie moet je hebben) 1.20 MB

- 3ds max (een trial versie van 30 dagen) 80 MB

Geplaatst:
comment_233625
zmodeler is trouwens ook kleiner:

Hier heb je gelijk in, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de extra opties die 3DS max biedt, zo kun je met 3DS ook filmpjes maken, met lichtvallen werken etc.

(deze dingen heb je niet nodig voor modidng, maar altijd leuk om ze te weten :Y )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.