Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222947 heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222963 heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax z moduller is geloof ik voor objects en 3ds max is gloof ik voor een ieland of level voor bijvoorbeeld wolfenstein. maar je hebt z moduller nodig daar kun je gebouwen mee maken! Bewerkt: 10 september 200519 jaren door danielc
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223127 heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax z moduller is geloof ik voor objects en 3ds max is gloof ik voor een ieland of level voor bijvoorbeeld wolfenstein. maar je hebt z moduller nodig daar kun je gebouwen mee maken! Jij hebt het dus helemaal fout Ik raad je aan om 3da max 7 te gebruiken voor het meeste modellen, begin je aan auto's wapens, of voertuigen, neem dan de zmodele Let wel op! beide progamma's zijn moeilijk Ik zeg maar "Oefining baart Kunst"
Geplaatst: 13 september 200519 jaren comment_224104 heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax z moduller is geloof ik voor objects en 3ds max is gloof ik voor een ieland of level voor bijvoorbeeld wolfenstein. maar je hebt z moduller nodig daar kun je gebouwen mee maken! Jij hebt het dus helemaal fout Ik raad je aan om 3da max 7 te gebruiken voor het meeste modellen, begin je aan auto's wapens, of voertuigen, neem dan de zmodele Let wel op! beide progamma's zijn moeilijk Ik zeg maar "Oefining baart Kunst" Ja maar ik zou zeggen begin met sketchup, tenzij je het in 1 keer groot wil aanpakken dan pak je 3dsmax7
Geplaatst: 14 september 200519 jaren comment_224205 als je met sketch up kan werken heb je er niks aan tov zmodeler/3ds aangezien het niet eens een beetje het zelf werkt
Geplaatst: 14 september 200519 jaren Auteur comment_224425 Ik heb sketchup wel onder de knie daarom vraag ik het
Geplaatst: 25 september 200519 jaren comment_230217 Ik heb sketchup wel onder de knie daarom vraag ik het Dan kan je het beste met 3ds max 7 gaan werken. En Zmoddeler heb je ook nodig om je model te exporteren naar dff en col.
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_232163 Ik heb sketchup wel onder de knie daarom vraag ik het Dan kan je het beste met 3ds max 7 gaan werken. En Zmoddeler heb je ook nodig om je model te exporteren naar dff en col. Ja, maar er zijn ook wel scripts voor 3ds max 7, waarmee je die bestanden direct kan exporteren.
Geplaatst: 30 september 200519 jaren comment_233528 Ik gebruik zmodeler (ook voor auto's). Het is gratis en werkt heel goed Als je net begint met modden, kan je ook 3ds max proberne, maar ik heb mezelf aangeleerd met zmodeler te werken zmodeler is trouwens ook kleiner: - zmodeler 1.07b(die versie moet je hebben) 1.20 MB - 3ds max (een trial versie van 30 dagen) 80 MB
Geplaatst: 30 september 200519 jaren comment_233625 zmodeler is trouwens ook kleiner: Hier heb je gelijk in, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de extra opties die 3DS max biedt, zo kun je met 3DS ook filmpjes maken, met lichtvallen werken etc. (deze dingen heb je niet nodig voor modidng, maar altijd leuk om ze te weten )
heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax