Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222958 kan iemand mij misschien helpen? ik ben op de ps2 met gta sa bezig en mij laatst save is new model army maar na deze missie kan ik niks meer vinden geen nieuwe opdrachten!? wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd? bvd groeten peter
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222978 Welke is dat? Ik ken nie alle missies uit me hoofd hoor:S
Geplaatst: 10 september 200519 jaren Auteur comment_222990 Welke is dat?Ik ken nie alle missies uit me hoofd hoor:S dat je met dat bestuurbare heleicoptertje missies heb gedaan voor Z maar nu krijg ik geen nieuwe opdrachten meer!? hoop dat iemand me kan helpen?
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222995 kan iemand mij misschien helpen? ik ben op de ps2 met gta sa bezig en mij laatst save is new model army maar na deze missie kan ik niks meer vinden geen nieuwe opdrachten!? wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd? bvd groeten peter Normaal kan je nog missies doen bij je garage in doherty, in de pleasure domes club van jizzy of voor Woozie(Aangegeven op radar met een W)
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222996 Welke is dat?Ik ken nie alle missies uit me hoofd hoor:S dat je met dat bestuurbare heleicoptertje missies heb gedaan voor Z maar nu krijg ik geen nieuwe opdrachten meer!? hoop dat iemand me kan helpen? Er zijn voor Zero ook maar 3 opdrachten, daarna houdt het op... Kijk voor meer info in de Walktrough... De Walktrough Bewerkt: 10 september 200519 jaren door Nasty-Toilet-Man
Geplaatst: 10 september 200519 jaren Auteur comment_223000 Welke is dat?Ik ken nie alle missies uit me hoofd hoor:S dat je met dat bestuurbare heleicoptertje missies heb gedaan voor Z maar nu krijg ik geen nieuwe opdrachten meer!? hoop dat iemand me kan helpen? Er zijn voor Zero ook maar 3 opdrachten, daarna houdt het op... ja dat idee had ik ook al dat ziggy er maar 3 had maar heb nu helemaal geen opdrachten van andere meer zie geen w of niks staan? snap er weinig van!
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223012 Welke is dat?Ik ken nie alle missies uit me hoofd hoor:S dat je met dat bestuurbare heleicoptertje missies heb gedaan voor Z maar nu krijg ik geen nieuwe opdrachten meer!? hoop dat iemand me kan helpen? Er zijn voor Zero ook maar 3 opdrachten, daarna houdt het op... ja dat idee had ik ook al dat ziggy er maar 3 had maar heb nu helemaal geen opdrachten van andere meer zie geen w of niks staan? snap er weinig van! Bedoel je met Ziggy: Zero? Hij heeft er inderdaad maar 3, als je die hebt uitgespeeld kun je echter nog wel steeds naar zijn Shop gaan en achterin zijn kantoortje nieuwe missies starten, je moet dan met de Red Baron, Berkley's busjes kapotmaken
Geplaatst: 10 september 200519 jaren Auteur comment_223015 Welke is dat?Ik ken nie alle missies uit me hoofd hoor:S dat je met dat bestuurbare heleicoptertje missies heb gedaan voor Z maar nu krijg ik geen nieuwe opdrachten meer!? hoop dat iemand me kan helpen? Er zijn voor Zero ook maar 3 opdrachten, daarna houdt het op... ja dat idee had ik ook al dat ziggy er maar 3 had maar heb nu helemaal geen opdrachten van andere meer zie geen w of niks staan? snap er weinig van! Bedoel je met Ziggy: Zero? Hij heeft er inderdaad maar 3, als je die hebt uitgespeeld kun je echter nog wel steeds naar zijn Shop gaan en achterin zijn kantoortje nieuwe missies starten, je moet dan met de Red Baron, Berkley's busjes kapotmaken ok ga ik dat ff proberen bedankt gozer!
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223018 Wat is de laatste missie (op Zero's missies na) die je hebt gedaan? Ik denk dat we je dan echt verder kunnen helpen. Als je de missie: End of the Line al gedaan hebt dan komen er geen nieuwe missies meer na Zero, anders moeten er nog een stel extra missies komen.. Edit: @Lance Vance Dance Nee, nadat je Zero's laatste missie hebt gedaan komt er een teller bij bij Zero's winkel, maar je krijgt geen extra missies. Bewerkt: 10 september 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223058 Misschien staat het er wat onduidelijk maar ik geloof dat je bij CJ's garage ook nog missies kunt doen na Zero (als je End of The Line nog niet gedaan hebt natuurlijk en gewoon in San Fierro bent)
Geplaatst: 10 september 200519 jaren Auteur comment_223228 Wat is de laatste missie (op Zero's missies na) die je hebt gedaan? Ik denk dat we je dan echt verder kunnen helpen.Als je de missie: End of the Line al gedaan hebt dan komen er geen nieuwe missies meer na Zero, anders moeten er nog een stel extra missies komen.. Edit: @Lance Vance Dance Nee, nadat je Zero's laatste missie hebt gedaan komt er een teller bij bij Zero's winkel, maar je krijgt geen extra missies. ja die teller staat er wel dat je daar steeds geld kan halen. laatste missie was new model army. zie niks bij cj garage? kan idd nog wel die busjes mollen met dat kleine vliegtuigje!
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223233 Dat met die busjes kapotmaken heeft niks te maken met de verhaallijn, maar je hebt dus het spel al uitgespeeld?
Geplaatst: 14 september 200519 jaren comment_224297 Heb je Wang Cars al gekocht ? Wat heeft dat er nou mee te maken? Wang Cars hoort niet bij de verhaallijn! Ik wou er nog bij zetten 100% checklist, maar de Walktrough doet het niet.
Geplaatst: 15 september 200519 jaren comment_224679 nee maar je krijgt wel nieuwe missies en ben je niet gebeld erna ofzo?
Geplaatst: 20 september 200519 jaren Auteur comment_227170 nee heb mang cars nog niet gekocht. maar hoe kan je kijken hoe ver je ben in het spel? hen heb nog nooit is een straaljager gevloge waar kan je die pakke dan?
kan iemand mij misschien helpen? ik ben op de ps2 met gta sa bezig en mij laatst save is new model army maar na deze missie kan ik niks meer vinden geen nieuwe opdrachten!? wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd? bvd groeten peter