Geplaatst: zaterdag om 14:213 dgn Welkom in het GTA VI - Random Chat topicWelkom in het Random Chat topic over GTA VI ! Soms wil je gewoon even lekker ouwehoeren over van alles en nog wat met betrekking tot GTA VI. Welnu, dan ben je hier aan het juiste adres! Houdt er rekening mee dat het plaatsen van gelekt beeldmateriaal niet is toegestaan!
Geplaatst: zaterdag om 17:483 dgn Auteur Is er iemand die zich niet zozeer stoort aan alle leaks van de laatste tijd? Ik heb ze allemaal bekeken, en ik moet eerkijk zeggen, het stelt me niet teleur wat ik gezien heb. De anticipatie voor alles wat Rockstar gepland heeft en voor de gehele game is alleen maar groter geworden nu. Wat mij wel teleursteld is de manier waarop dit nu naar buiten komt. Dit had nooit moeten en kunnen gebeuren zo, zeker met minder dan drie maanden te gaan tot de release.
Geplaatst: maandag om 12:181 dag Ik word een beetje moe van die leaks. Ben wel heel benieuwd naar wat er donderdag op Netflix komt. Verwacht wel echt een langere video en niet een paar minuten beeld 🤞
Geplaatst: maandag om 13:021 dag Auteur Yesss ik kijk er ook naar uit! Ik hoop wat meer informatie te zien over het verhaal, de characters, de diverse achtergronden etc. Trailer 3??En helaas lijkt het erop dat Rockstar nog steedsgeen idee heeft wie er achter de leaks/Cyberleek zit..
Geplaatst: maandag om 15:521 dag Van mij mag die Cyberleek nu wel ff opbokken.. Ik las net dat er een poll rondgaat voor een video met story spoilers...
Geplaatst: maandag om 17:451 dag Auteur Ja, dat heb ik ook gezien. Een blik op zijn pol zegt dat zover 99.7% "Ja" daarop stemt..
Geplaatst: 22 uur geleden22 uur Auteur Een nieuwe dag, en een nieuwe gelekte video. De teller staat nu op 12 video's.. En nog geen woord van Rockstar, niemand lijkt zover een idee te hebben wie er achter zit.
Geplaatst: 19 uur geleden19 uur Auteur Donderdag! Ze zijn flink op dreef vandaag. Zojuist is de derde video van vadaag gelekt..
Geplaatst: 16 uur geleden16 uur Ja, ik ben enorm benieuwd naar donderdag. Ik verwacht echt wel meer dan een trailer of wat random uitgelegde gameplay. Ik verwacht toch echt meer een film waarin ze een deel van het begin van verhaal belichten waar een beetje gameplay tussen is gemonteerd. Maar hopelijk nog heel veel vraagtekens openlaten zodat we in het spel 99% nog zelf kunnen ontdekken.Heb een hekel aan film trailers die eigenlijk al het hele plot verklappen. Waarom zou je dan nog naar de bios gaan. Zelfde heb ik ook met games als je al te veel weet, waarom zou je het dan nog spelen.
Geplaatst: 3 uur geleden3 uur Ik ben wel erg hyped door de druppelende kraan van de afgelopen tijd. Wat ziet het er goed uit. De knop bestel PS5 roept mij, help.
Welkom in het GTA VI - Random Chat topic
Welkom in het Random Chat topic over GTA VI !
Soms wil je gewoon even lekker ouwehoeren over van alles en nog wat met betrekking tot GTA VI. Welnu, dan ben je hier aan het juiste adres!
Houdt er rekening mee dat het plaatsen van gelekt beeldmateriaal niet is toegestaan!