Geplaatst: 22 augustus22 aug Welkom in het GTA VI - Random Chat topicWelkom in het Random Chat topic over GTA VI ! Soms wil je gewoon even lekker ouwehoeren over van alles en nog wat met betrekking tot GTA VI. Welnu, dan ben je hier aan het juiste adres! Houdt er rekening mee dat het plaatsen van gelekt beeldmateriaal niet is toegestaan!
Geplaatst: donderdag om 16:162 dgn Zijn er nog mensen die snel een GTA Vice City playthrough gaan doen in aanloop naar GTA VI. Begint bij mij wel te jeuken. Sowieso op zoek naar films en series (en games) die zich in Miami afspelen. Want wat ik zo leuk vond aan GTA V is dat ik dan bij films en series die zich in LA afspeelden veel dingen herkende. Dus wil dat al een beetje krijgen met Miami. Twee weken terug Miami Vice gekeken (de film) voor het eerst. Serie is moeilijk verkrijgbaar dus die valt voor nu af. Scarface uiteraard gezien, maar als iemand tips heeft hoor het graag om in de GTA VI vibe te komen.Oh en ik ga zeker wel kijken naar de extended look, ik vermijd het liefste spoilers, maar dit is door R* zelf opgezet en bedacht wat wel en wat niet te tonen.
Geplaatst: donderdag om 16:542 dgn Das wel een goed idee. Ik ga niet heel Vice City doorspelen, maar om het een keer weer op te pakken is denk wel leuk.Miami is ook wel een van de steden die ik minder ken. Ben er nooit geweest en het komt ook minder in films en TV-series naar voren.Liberty City herken ik goed omdat ik er zelf ook een paar keer in het echt ben geweest en Los Angeles ken ik vooral van TV.Qua spoilers ga ik natuurlijk volledig de extended look kijken. Rockstar verklapt nooit te veel. Ze zorgen juist voor meer speculatie. Kijk er enorm naar uit. Al vooral ook naar de uiteindelijke release. Hopelijk is het in november eindelijk geen hete zomer meer en kunnen we met rot weer binnen gaan gamen.
Geplaatst: vrijdag om 10:561 dag Vanochtend heb ik ook mijn pre-order voor de Ultimate Edition besteld. Ik was behoorlijk onder de indruk van de preview. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit zoiets gezien. De game ziet er haast levensecht uit. En na het lezen van het IGN artikel waarin een stortvloed aan gameplay details werden gedeeld, was ik eigenlijk direct verkocht. We wachten al 13 jaar op deze game, dus ik zit absoluut op dag 1 klaar om dit te ervaren.
Geplaatst: vrijdag om 10:581 dag Ah cool. Lijkt er op dat ze de restaurant reclame die op de TV in GTA6 is in Red Dead Redemption 2 hebben 'opgenomen'. Heeft rockstar wel vaker gedaan. Volgensmij zijn enkele fictieve TV programma's vanuit GTA5 ook in GTA4 wereld van Liberty City opgenomen.Ik ben nog beetje half aan bijkomen. De realisatie dat veel van ons tijdens de release gewoon druk zijn en weinig tijd hebben om het te spelen komt ook wel beetje binnen.Hoe dan ook kijk er er enorm naar uit. Het wachten wordt beloond in een enorm gepolijste en uitgebreide game.
Geplaatst: vrijdag om 11:071 dag 25 minuten geleden, Sentasi zei:Mmmm... 🤔Beter goed gejat, eh... hergebruikt dan slecht bedacht.
Geplaatst: 9 uur geleden9 uur В этой статье рассматриваются способы преодоления зависимости и успешные истории людей, которые справились с этой проблемой. Мы обсудим важность поддержки со стороны близких и профессионалов, а также стратегии, которые могут помочь в процессе выздоровления. Научитесь первоочередным шагам к новой жизни. Узнать из первых рук - [url=https://podarkiyarki.ru/podarki-dlya-togo-kto-zavyazal-kak-podderzhat-bez-triggerov-nelovkosti-i-lishnih-riskov/]наркология лечение алкоголизма нарколог 24[/url]
Welkom in het GTA VI - Random Chat topic
Welkom in het Random Chat topic over GTA VI !
Soms wil je gewoon even lekker ouwehoeren over van alles en nog wat met betrekking tot GTA VI. Welnu, dan ben je hier aan het juiste adres!
Houdt er rekening mee dat het plaatsen van gelekt beeldmateriaal niet is toegestaan!