Geplaatst: 15 uur geleden15 uur Vandaag is het zover: GTA VI: An extended look komt uit! Eerst op Netflix, en later op YouTube. Zit jij er klaar voor vandaag? Wat hoop je te zien? Of just niet? En wat heb je allemaal gespot nadat je het eindelijk gezien hebt? Waar verheug je je het meest op? Laat het hier horen!
Geplaatst: 9 uur geleden9 uur Dat honden aaien iets goeds is heb ik gezien in de video 🐕Er is echt te veel verder om te zien. Ik moet even bijkomen.
Geplaatst: 8 uur geleden8 uur Wauw wat leuk dit.Allereerst dieren study knop zit erin? Dus compendium? En rdr 2 interactie stijl met dieren en mensen. Ook kill scenes zoals in rdr 2 met schieten.Verder twee manieren van mensen uitschakelen, lethal is rood, non lethal(?) is geel.Ik zag starfish island op de borden staan, och man heerlijk, zelfde met ocean en washington beach.Zin in!
Vandaag is het zover: GTA VI: An extended look komt uit! Eerst op Netflix, en later op YouTube.
Zit jij er klaar voor vandaag? Wat hoop je te zien? Of just niet?
En wat heb je allemaal gespot nadat je het eindelijk gezien hebt? Waar verheug je je het meest op? Laat het hier horen!