Jump to content
  • Reacties 87
  • Bezichtigingen 10k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het leukste level 101 leden hebben gestemd

1. 1. Welk district vind jij het leukst?

• Downtown District (level 1)
      10
    • Residential District (level 2)
      58
    • Industrial District (level 3)
      20

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_223236

Valt me wel op dat tot nu toe Iedereen voor level 2 heeft gekozen, ik denk omdat het landschap zo verschillend is, namelijk de "Grote Stad", het "platteland" (gebied van de Rednecks) en het industrie terrein van de Scientists... :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_223735
Level 2 vind ik ook het leukst, maar level 1 vind ik mooier. In Level 2 lijken alle gebouwen op elkaar... Maar dat er veel afwisseling is, is inderdaad een voordeel.

Tjah, dat van die gebouwen klopt wel :Y , alleen dat vind ik in level 3 nog wel wat meer...

Ik vind het stukje van de Russische Mafia bovenaan in de map wel leuk, alleen de rest vind ik zo "Hetzelfde".....

Geplaatst:
comment_225187

en natuurlijk levl 2! level 1 is zo standart level die is te apart en level 2 zit er tussen in er zijn wel leuke delen in lvl 3 bijvoorbeeld bij het spoorlijn helemaal rechts bij het oranje kamp daar plaatse ik vaak mijnen op het spoor >lang geleden< maarjah lvl 2 is gwn het leukst.

weet iemand eigenlijk waarom er links boven in bij die zwarte gastjes direct op je gaan schieten als je daar komt in lvl 3?

Bewerkt: door danielc

Geplaatst:
comment_225202

LOL :schater:

Level 2 zo populair met 10 stemmen en level 1 geen...

Welk Level Uit Gta2 Vind jij het Leukst?

Level 1 [ 0 ] bar.gif [0.00%]

Level 2 [ 10 ] bar.gif [76.92%]

Level 3 [ 3 ] bar.gif [23.08%]

Totaal aantal stemmen: 13

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.