Jump to content
  • Reacties 87
  • Bezichtigingen 10k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het leukste level 101 leden hebben gestemd

1. 1. Welk district vind jij het leukst?

• Downtown District (level 1)
      10
    • Residential District (level 2)
      58
    • Industrial District (level 3)
      20

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_228112

Ik vind ze allemaal even leuk ma als ik moet kiezen kies ik ook voor level 2 door de geheime basissen en door de alma mater prison en natuurlijk de wang cars. Level1 hat wel de vette Yakuzi.

Geplaatst:
comment_228121
weet iemand eigenlijk waarom er links boven in bij die zwarte gastjes direct op je gaan schieten als je daar komt in lvl 3?

De bewoners van Mad Island kun je zien als een aparte gang, die altijd op je schieten en waarvoor je niet kunt werken. In Level 2 heb je iets soortgelijks: De agenten in het politiebureau schieten ook altijd op je.

Geplaatst:
comment_228175
weet iemand eigenlijk waarom er links boven in bij die zwarte gastjes direct op je gaan schieten als je daar komt in lvl 3?

De bewoners van Mad Island kun je zien als een aparte gang, die altijd op je schieten en waarvoor je niet kunt werken. In Level 2 heb je iets soortgelijks: De agenten in het politiebureau schieten ook altijd op je.

als je die politiebureau vlak bij de kerk bedoelt (bij treinbaan), kun je me dan uitleggen hoe je daar in komt?

Geplaatst:
comment_228190

Dat is vrij simpel. Aan de westelijke muur van het bureau zit een looppad, die over de weg heen naar een aantal huizen voert. Aan de andere kant van die huizen kun je het dak op, en zo over het looppad het bureau in. Er is daar binnen overigens niet veel speciaals: Gewoon een boel agenten, en ik geloof Invulnarebility*.

Bij één van de missies moet je via deze weg ook inbreken bij het bureau, om een vrachtwagen te jatten. Volgens mij was het een rode missie van de Zaibatsu.

Geplaatst:
comment_228276

De bewoners van Mad Island kun je zien als een aparte gang, die altijd op je schieten en waarvoor je niet kunt werken

weet iemand kwa verhaal lijn van het spel waarom ze op je schieten? of is dat er niet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.