Jump to content
Geplaatst:
comment_223130

Beste,

als ik 1 keer schiet in de lucht dan komt er plotseling 1 ster achter me aan. Er is helemaal geen enkel agent in de buurt. Ik moet dan de cheat ''LEAVEMEALONE'' doen om de politie weg te halen. Als ik iemand per ongeluk overrijd zonder dat er politie in de buurt zit komt er ook 1 ster achter me aan. :engel:

Is er een manier hoe ik dit kan verhelpen?

Want het is Super irritant.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_223136

Nee, je kan het niet verhelpen. Dit gebeurd soms maar niet altijd. Je kan trouwens beter een police bribe pakken dan een cheat gebruiken want na het cheaten kan je je spel niet meer 100% uit spelen. :N

Geplaatst:
comment_223255
Ik ging bijna altijd naar een garage toe.

Ik vondt 1 ster weg maar niks.

Ik wist niet eens wat dat was.

Tjah, de garage oftewel Pay 'N Spray, kost meer geld he, dit kan wel eens vervelend zijn als je geen Cheats gebruikt...

die sterren zijn wel handig om op te pakken omdat je er met volle snelheid doorheen kan rijden, en je al snel weet waar ze liggen ;)

Geplaatst:
comment_223416

Zodra je ook maar een kleine overtreding begaat terwijl je sterren nog flikkeren, wordt je volledige wantedlevel weer hersteld. Beetje voorzichtig aandoen wanneer je uit de Pay & Spray rijdt, dus!

Geplaatst:
comment_223474
Is dat een cheat waarmee je je skin verandert want anders is dat logisch.

Ik denk dat hij bedoelt: De politiemissies, brandweer en ziekenwagen missies...

Dat hij dan snel sterren krijgt ;)

Nee met de cheat bedoel ik.

Geplaatst:
comment_223528
Is dat een cheat waarmee je je skin verandert want anders is dat logisch.

Ik denk dat hij bedoelt: De politiemissies, brandweer en ziekenwagen missies...

Dat hij dan snel sterren krijgt ;)

Nee met de cheat bedoel ik.

Ooh dus toch :puh::cab:

Ik zou eigenlijk niet weten waar dat aan kan liggen, misschien een bug ofsow?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.