Ik heb bijna 100% ik moet alleen nog de Vigilante missies spelen, het leek me leuk om die met een Hunter (gevechtshelikopter) te doen. Ik haal met bloed, zweet en tranen een gouden medaile op elk onderdeel. Maar tot mijn verbazing geen Hunter bij mijn vliegveld! Nu heb ik weleens gecheat als ik samen met een vriend ging spelen. Maar ik heb nog nooit gesaved na cheats te hebben gebruikt noch ooit een missie gedaan met behulp van cheats. Mijn vraag is dus: krijg je geen Hunter, terwijl je goud hebt bij elke vliegopdracht maar weleens hebt gecheat maar zonder te saven of een missie te spelen? Zo ja, dan word ik officieel gek want dat zou betekenen dat ik voor niets meer dan 65 uur heb gespeeld! IK WIL 100%
Ik heb bijna 100% ik moet alleen nog de Vigilante missies spelen, het leek me leuk om die met een Hunter (gevechtshelikopter) te doen. Ik haal met bloed, zweet en tranen een gouden medaile op elk onderdeel. Maar tot mijn verbazing geen Hunter bij mijn vliegveld!
Nu heb ik weleens gecheat als ik samen met een vriend ging spelen. Maar ik heb nog nooit gesaved na cheats te hebben gebruikt noch ooit een missie gedaan met behulp van cheats. Mijn vraag is dus: krijg je geen Hunter, terwijl je goud hebt bij elke vliegopdracht maar weleens hebt gecheat maar zonder te saven of een missie te spelen? Zo ja, dan word ik officieel gek want dat zou betekenen dat ik voor niets meer dan 65 uur heb gespeeld!
IK WIL 100%