Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_223646
wat is dat voor een programma wil je dat eens uitleggen ?

dan kan ik je misschien helpen

Er stond toch duidelijk 3DS max 7.

---------

Je kunt de poly's beter handmatig verwijderen met BACK SPACE, sommige poly's kun je niet verwijderen, en bij sommige verandert de vorm bij het verwijderen.

Tessellate is niet echt een goede functie want soms krijg je meer poly's dan dat je al had.

Er is ook een andere die heet BREAK , die heeft bij mij wel effectief gewerkt 1 keer, alleen verandert het model heel erg.

De geselecteerde poly's op het plaatje kun je handmatig verwijderen makkelijk verwijderen,

Je moet zelf kijken, welke poly's je kan verwijderen. Zo leer je ook weer wat :)

post-118-1126554556.jpg

Geplaatst:
comment_223648
Je kunt de poly's beter handmatig verwijderen met BACK SPACE, sommige poly's kun je niet verwijderen, en bij sommige verandert de vorm bij het verwijderen.

Tessellate is niet echt een goede functie want soms krijg je meer poly's dan dat je al had.

Er is ook een andere die heet BREAK , die heeft bij mij wel effectief gewerkt 1 keer, alleen verandert het model heel erg.

De geselecteerde poly's op het plaatje kun je handmatig verwijderen makkelijk verwijderen,

ah bedankt dat jij het al hebt uitgelegd. :'D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_223655
wat is dat voor een programma wil je dat eens uitleggen ?

dan kan ik je misschien helpen

Er stond toch duidelijk 3DS max 7.

---------

Je kunt de poly's beter handmatig verwijderen met BACK SPACE, sommige poly's kun je niet verwijderen, en bij sommige verandert de vorm bij het verwijderen.

Tessellate is niet echt een goede functie want soms krijg je meer poly's dan dat je al had.

Er is ook een andere die heet BREAK , die heeft bij mij wel effectief gewerkt 1 keer, alleen verandert het model heel erg.

De geselecteerde poly's op het plaatje kun je handmatig verwijderen makkelijk verwijderen,

Je moet zelf kijken, welke poly's je kan verwijderen. Zo leer je ook weer wat :)

Oke bedankt Bradley ik zal het eens proberen!

[EDIT]

Waarvoor ik dit gebruik is een eiland, maar wat gebeurd er als ik de polygons op het eiland verwijder? want het zijn er 10.000 en tja hoe kom je dan op 2000?

Bewerkt: door Wiepie

Geplaatst:
comment_223662

Een eiland van 10.000 krijg je nooit handmatig op 2000, ik raad je aan een nieuw eiland te maken, dit keer een plane met 20*20, maz 30*30, ik zou 20 doen, 30 is al erg veel, jij hebt waarschijnlijk 100 * 100 gedaan, dit is veel te veel.

BTW, er wordt altiojd gezegt dat VC 2000 poly's aan kan, maar dit is niet helemaal waar.

VC crasht soms al bij 900 poly's, probeer het dus hieronder te houden.

Succes ;)

Bradley H.

--------------------------------------------------------------------------

@xboxsonnic:

Als je het antwoordt niet weet ga dan niet ronduit lopen posten. Je vertoonde net een vorm van postboosten, vooral je laatste bericht sloeg nergens op.

Geplaatst:
comment_223675

Uh bradley, nu moet ik je toch even verbeteren ;).

VC kan ongeveer 2000 tot 2100 polygons aan. Dit wil zeggen, de Col kan maar 2000 tot 2100 polygons aan. En als je de col maakt op de manier van de z-modeler, dus als je een x maakt, dan maakt de z-modeler onnodige faces aan. Die kun je verwijderen, als je dit niet doet crasht je model idd met 900 poly's al.

Dus even voor de duidelijkheid deze regel:

GTA crasht als de COL-file teveel polygons heeft, het limiet rijkt ongeveer tot 2000/2100 polygons (niet verstandig zo'n grote objecten te nemen). Dus je kan een Colfile hebben van 1000 polygons en dan kan de DFF er wel 1500 hebben. Ook de DFF zou ik niet te groot maken, het vergroot de kans op foutmeldingen/fouten/bugs

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.