Geplaatst: 14 september 200519 jaren comment_224151 Ey mensen, het lukt me iedere keer niet om op gtagames.nl mijn bestand te uploaden dus doe ik het maar hier. Ik heb showrooms gemaakt van allerlei merken voor GTA - SA: - seat - audi - suzuki - honda - bmw - renault - opel - alfa romeo - chevrolet - citroën - mercedes - subaru - mini - jaguar - mitsubishi - MG - mazda - peugeot - nissan - skoda - lancia - rover - saab Ik heb ook de soort stenen, vloeren e.d. veranderd en dit wil ik graag met jullie delen. Je kan de showrooms !!! HIER !!! downloaden. Als je er 1tje hebt gebruikt en je vind hem mooi?? wees dan zo vriendelijk om even een screenshot hier neer te zetten. dat zou ik erg leuk vinden. Greatz Mark Bewerkt: 14 september 200519 jaren door blije1986
Geplaatst: 21 september 200519 jaren comment_227886 Mooi, ik zou t zeker downloaden alleen heb ik jammer genoeg geen gta sa op de pc, alleen op de ps2
Geplaatst: 21 september 200519 jaren comment_227898 gtafan,steek je de mod bij de san andreas user files?? anders weet ik het niet...
Geplaatst: 21 september 200519 jaren comment_227903 MOOI Man En ook nog dat je uit 23 kunt kiezen @gtafan:Leg eens uit wat jij doet dan
Geplaatst: 16 oktober 200519 jaren comment_245939 mij is het niet gelukt kan iemand mij nog helpen ?? :$
Geplaatst: 16 oktober 200519 jaren comment_245950 Zeg wat het probleem is.. Anders kunnen we je niet echt helpen..
Geplaatst: 17 oktober 200519 jaren comment_247142 @gtafan1221 Waarschijnlijk heb je meerdere carshow_sfse.txd's in je GTA3.img staan Zoek daar op want als je er meedere heb dan werkt het meestal niet Succes
Geplaatst: 9 december 200519 jaren comment_282685 heb je een screenshot van de renault en/of citroën garage? Gave mod!
Ey mensen,
het lukt me iedere keer niet om op gtagames.nl mijn bestand te uploaden dus doe ik het maar hier.
Ik heb showrooms gemaakt van allerlei merken voor GTA - SA:
- seat
- audi
- suzuki
- honda
- bmw
- renault
- opel
- alfa romeo
- chevrolet
- citroën
- mercedes
- subaru
- mini
- jaguar
- mitsubishi
- MG
- mazda
- peugeot
- nissan
- skoda
- lancia
- rover
- saab
Ik heb ook de soort stenen, vloeren e.d. veranderd en dit wil ik graag met jullie delen.
Je kan de showrooms !!! HIER !!! downloaden.
Als je er 1tje hebt gebruikt en je vind hem mooi?? wees dan zo vriendelijk om even een screenshot hier neer te zetten. dat zou ik erg leuk vinden.
Greatz Mark
Bewerkt: door blije1986