Jump to content
Geplaatst:
comment_224577

Hey,

Wiepie en ik hebben samen GTA Burnout opgericht.

GTA Burnout is een nieuwe total conversion mod voor GTA SA.

Er komt dus een heel nieuw eiland nieuwe gebouwen en zelfs auto's.

Dit word het eiland:

kavels0ek.th.png

Het word een groot en uitgebreid eiland, met een grote stad, bos, landbouw, villa's , nieuw bouw wijken, haven, vliegveld, leger en met kleine dorpjes.

We zijn al best ver en hebben het eiland al zo goed als af.

Ik kan jullie wel sketchup moddels laten zien maar dat word meestal toch niet echt als mooi beschouwd, en daarom stap ik waarschijnlijk ook helemaal over op 3ds max.

DEZE SCREEN ZIJN OUD KIJK VERDER OM DE 3DS MAX SCREENS TE ZIEN

hotelplaatje0kk.th.png

hotelplaatje23nu.th.png

hotelplaatje30wd.th.jpg

luxeflatplaatje4tn.th.png

luxeflatplaatje21qh.th.jpg

luxeflatplaatje31vp.th.png

bankbinnenlantscreen0ka.th.jpg

bankkluisscreen5nj.th.jpg

banksecuretyscreen7cv.th.jpg

Dit is wat ik in het begin gemaakt heb ( alles posten is gewoon te veel )

Binnen kort ingame screens van het eiland en wat huizen.

Wil je meedoen?

Als je mee wilt doen PM me dan even. :Y

we zoeken nog:

huizen moddelers

mission scripters

auto moddelers ( eentje nog )

en ideen zijn altijd welkom

De leden:

Leiders:

Wiepie

Rick_Mense

leden:

M-29

DaddyPimp

Achille

Pokearno

Gizmo

Ret

Zjos

Wesley gta

Naim

Thomaz

Bewerkt: door Rick_Mense

  • Reacties 212
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_227790
wow das echt mooi KUTGW

Bedankt, en hier een screen van wat ik vandaag gemaakt heb :

towerplaatje3ta.th.png

Ook deze moet nog goed getextuurd worden.

Ook dat ziet er goed uit Rick, mijn complimenten.

Screens van het eiland komen binnenkort, aangezien het textureren van de wegen niet heel gemakkelijk is.

Geplaatst:
comment_227965

Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan,

Want ik ben ook met een andere Mod bezig..

Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan...

Bewerkt: door DaddyPimp

Geplaatst:
  • Auteur
comment_227985
Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan,

Want ik ben ook met een andere Mod bezig..

Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan...

We hebben liever wel dat je met 3ds max werkt, maar als je goed kan sketchuppen en je geen onzichtbare muren ingame krijgt, mag je van mij meedoen. :Y

Geplaatst:
comment_228090
Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan,

Want ik ben ook met een andere Mod bezig..

Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan...

Als je er voor zorgt dat er geen bugs in komen, mag je meedoen, post anders eens een screen van een creatie...

Geplaatst:
comment_228191

Ziet er al mooi uit Rick.

Ik denk dat deze mod wel wat gaat worden aan de gebouwen te zien :Y.

Maar hoeveel poly's bevat het gebouw?

Want het zou zonde zijn dat je hem moet splitten door te veel poly's, dat kan een lelijk effect geven :(.

Ga zo door Rick, je word steeds beter :Y!

Geplaatst:
comment_228201
Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan,

Want ik ben ook met een andere Mod bezig..

Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan...

Als je er voor zorgt dat er geen bugs in komen, mag je meedoen, post anders eens een screen van een creatie...

Hier een paar screens van mij uit de Zwolle Mod,

(ikzelf woon niet in Zwolle)

No.1

abnamrofinished2zr.th.png

No.2

abnamrofinished25hl.th.png

No.3

abnamrofinished34ul.th.png

Geplaatst:
  • Auteur
comment_228220

Bedankt voor het compliment en het Capitol heeft nu 1197 polys, maar hij had er eerst rond de 750.

Dat komt omdat ik het gebouw wat bewerkt heb, maar hij word wel weer rons de 750 polys.

En Daddy Pimp, dat ziet er ook best mooi uit. :klap:

Alleen weet ik niet zeker of je alles ingame ziet, maar dat zie je vanzelf wel.

Bewerkt: door Rick_Mense

Geplaatst:
comment_228358
Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan,

Want ik ben ook met een andere Mod bezig..

Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan...

Als je er voor zorgt dat er geen bugs in komen, mag je meedoen, post anders eens een screen van een creatie...

Hier een paar screens van mij uit de Zwolle Mod,

(ikzelf woon niet in Zwolle)

No.1

abnamrofinished2zr.th.png

No.2

abnamrofinished25hl.th.png

No.3

abnamrofinished34ul.th.png

Ik denk dat het probleem met jouw modellen is dat ze geen goede verhoudingen kunnen hebben.

De deur kan bijvoorbeeld 4x groter zijn dan de 'Player' ingame :Y.

Hier kan je wel rekening mee houden met 3ds max 7.

Ik ga nu niet weer zeuren hoeveel beter 3ds max is en ga je ook niet verplichten om het te gebruiken enzo.

Maar als je een gewaardeerd modeller wil worden moet je met 3ds max om kunnen gaan of goed met sketchup en alle bugs eruit weten te verwijderen (kijk naar Aad).

Geplaatst:
comment_228365

@Rick_Mense, het ziet er heel goed uit, maar kan je het ook ingame zetten? Mischien heb je intresse om mee te doen met tFoV zodra dat weer loopt?

@DaddyPimp, ziet er ook leuk uit alleen je moet opletten met overbodige lijnen.

Geplaatst:
comment_228451
Ik denk dat het probleem met jouw modellen is dat ze geen goede verhoudingen kunnen hebben.

De deur kan bijvoorbeeld 4x groter zijn dan de 'Player' ingame

Daar kan ik je aleen maar gelijk in geven, maar ook de models van Rick_mense hebben zo zijn fouten, altans in zijn eerste post, zoals je ziet zijn daar 7 verdiepingen ramen, en daarnaast een deur die enorm groot is.

hotelplaatje0kk.th.png

en dit gebouw klopt ook niet helemaal.

luxeflatplaatje4tn.th.png

De exacte schaal verhouding is heel erg belangrijk om iets real in GTA te krijgen.

Als iets een beetje schaal heeft is het al voldoende, we gaan natuurlijk ook niet moeilijk doen over 10cm, maar meer dan 50 cm is gewoon te opvallend

Kijk naar de bijlage:

Ik hou ongeveer deze termen bij. bij het maken van een huis.

Rode lijn :, standaart/player 1.83 meter

Groene lijn :, standaart 2.10 meter

Blauwe lijn :, standaart 3.00 meter

post-121-1127412494.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_228460
@Rick_Mense, het ziet er heel goed uit, maar kan je het ook ingame zetten? Mischien heb je intresse om mee te doen met tFoV zodra dat weer loopt?

@DaddyPimp, ziet er ook leuk uit alleen je moet opletten met overbodige lijnen.

Ja ik kan het ingame zetten, alleen nu even niet omdat ik VC ( waar we het op uit testen ) opnieuw moet instaleren.

En ik zal zodra het mogelijk is iets ingame zetten.

Maar eerst wil ik een gebouw helemaal af hebben.

En nee ik ga niet meedoen met tFoV, omdat ik zoals je hier ziet bezig ben met een total conversion mod samen met Wiepie.

En we gaan juist een TC mod voor SA maken omdat we vergeleken bij SA, VC nu niet echt meer geweldig vinden.

Dus ik ga ook niet meedoen met tFoV.

En nu weer graag hier over GTA Burnout spreken A.U.B.

[EDIT door Rick_Mense]

Ja wat Bradley H zegt is waar die sketchup models kloppen niet, en dat is onder andere omdat je de grote van de txtures in sketchup niet mooi kan vergroten etc.

En daarom ben ik ook over gestapt op 3ds MAX.

Bewerkt: door Rick_Mense

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.