Geplaatst: 15 september 200519 jaren comment_225076 Deze mod zorgt er simpelweg voor dat op bijna alle auto`s vlammen te zien zijn ik kreeg `m niet geupload op gtagames: Het bestand werd niet geupload. Bestandsnaam: 'vlammenopautos.zip' - Fout:Of de bestemmingsmap bestaat niet, of deze map is schrijfbeveiligd. viruscanner uitgezet firewall uit. het hielp allemaal niet (meer mensen hebben hier last van...) in de ZIP zit een readme, en een vbs scriptje dat de map opent waar je de vehicle.txd moet worden vervangen (vbscriptje is niet 100% getest,windows kan moeite hebben met het openen van de "program files") NOTE: viruscanners kunnen reageren op het vbscriptje aangezien het automatisch een map opent! DOWNLOAD Bewerkt: 16 september 200519 jaren door mango
Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225120 ja, ik had daar ook al last van! maar waar kan ik je download nu vinden dan? greatz mark! PS:anders die je het ff zippen en op mijn host uploaden! dit kan je HIER doen. ewn dan zal ik je wel een linkje sturen. Greatz mark Bewerkt: 16 september 200519 jaren door blije1986
Geplaatst: 16 september 200519 jaren Auteur comment_225303 Download link staat in de startpost scoll naar beneden en klik op de free knop, wacht tot het tellen klaar is en klik op de link om het te downloaden :'D ik heb het ook nog ff op jouw server gezet: geupload naar: /home/www/testdomein.coconia.net
Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225335 ze zijn een beetje te licht ik dacht dat het van dat vuil was
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_225681 Kunnen er misschien meer screens geplaatst worden? Dan kan ik zien of ik hem kan downloaden...
Geplaatst: 17 september 200519 jaren Auteur comment_225880 sorry maar hij werkt niet hoor Wat werkt niet? Het vbscript of de vehicle.txd? anyway hij werkt nog maar met een paar auto`s vanavond zal ik er voor zorgen dat het bj alle auto`s werkt
Deze mod zorgt er simpelweg voor dat op bijna alle auto`s vlammen te zien zijn
ik kreeg `m niet geupload op gtagames:
viruscanner uitgezet firewall uit.
het hielp allemaal niet
(meer mensen hebben hier last van...)
in de ZIP zit een readme,
en een vbs scriptje dat de map opent waar je de vehicle.txd moet worden vervangen
(vbscriptje is niet 100% getest,windows kan moeite hebben met het openen van de "program files")
NOTE: viruscanners kunnen reageren op het vbscriptje aangezien het automatisch een map opent!
DOWNLOAD
Bewerkt: door mango