Geplaatst: 15 september 200519 jaren comment_225087 Beste MFL.... Ineens geen verkeer in GTA: VC geen voetgangers, auto's, andere voortbewegings middelen.... Heb na de mod ''masters Full City'' Gedeïnstalleerd m'n backups weer Netjes teruggedaan, waar ze horen, maar ook dan geen verkeer.....wie O wie kan mij helpen dit te voorkomen? Dank!
Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225097 Lijkt erop dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij de backups. Geen nood; Herinstaleren werkt altijd. Je savegames staan veilig in de userfiles en worden dan ook bewaard.
Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225099 Weet je wel zeker of je egt alle Backups hebt teruggezet?
Geplaatst: 16 september 200519 jaren Auteur comment_225347 Het is semi-gelukt.....het bleek aan een savegame te liggen, die heb ik verwijderd, en klaar.
Geplaatst: 11 november 200519 jaren comment_264888 Daviha; Wil je svp. ophouden met spammen en topicbumpen?
Beste MFL....
Ineens geen verkeer in GTA: VC
geen voetgangers, auto's, andere voortbewegings middelen....
Heb na de mod ''masters Full City'' Gedeïnstalleerd m'n backups weer Netjes teruggedaan, waar ze horen, maar ook dan geen verkeer.....wie O wie kan mij helpen dit te voorkomen?
Dank!