Jump to content
  • Reacties 3.5k
  • Bezichtigingen 238.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1017272
Ik vind oldtimers ook heel mooi, mijn droom is een Porsche 356 Speedster 8)Porsche_356_Speedster_1_8w.jpg

Amerikaanse "sleeën" zijn ook :tu: vooral hotrods en uit de jaren '50.1958_buick_roadmaster_75_riviera_blue_frt_qtr_2.jpg

Wat moderne auto's bevat: de Ford Mustang GT 500 staat bovenaan mn verlanglijstje.0602_naias_01%202007_ford_mustang_gt500_convertible%20front_view.jpg

Wat vinden jullie van oldtimers?

Oldtimers zijn te gek,ze mogen dan wel veel benzine achterover werken maar als je in zo,n ding mag rijden,lijkt me dat prachtig

800pxcubanstylecards8.jpgdodgecoronet1958aht5.jpg

edseldevelopmentco5.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1029498

Oké... Ik heb al een paar keer gepost hier, over o.a. een Audi RS4... Toch blijven er auto's die ik het einde vind, ik zal er wat posten...

wallpaper-maserati-mc12.jpg

Dé MC12 van Maserati. Erg bruut, maar tegelijkertijd vreselijk stijlvol. Als je goed kijkt lijkt het model veel op de Ferrari Enzo, er ligt ook een motor van een Enzo in... Hij is een eind langer, maar zeker even mooi! vooral de kleurencombinatie en de stijlvolle neus...

2006%20Mercedes%20S500.jpg

De machtige S500 van Mercedes-Benz... Vreselijk veel opties, een fijne wagen om mee te gaan toeren en ook nog eens een prachtige wagen! Zo kun je een knop indrukken waarbij de achterklep automatisch sluit en open gaat... Hij ontvangt digitale televisie, en je kunt ervoor zorgen dat de meters in het donker wegvallen, en dat daar een schermpje voor in de plek komt... Extreem... Nog iets dan... Hij heeft een gloednieuwe cruisecontroll waarbij de S500 doet wat zijn voorganger doet, en noem maar op. Echt alles is mogelijk in deze S500, zo kun je zelfs de achterbank met een afstandsbedienig verstellen!! Genoeg erover, hoe mooi hij ook is...

Geplaatst:
comment_1033819
De auto die ik nog altyd het einde vindt is de oude for mustang gt 500, dus niet die nieuwe moderne gt. Ze moeten van klassiekers afblijven. Deze dus:

mustanggt500cz0.th.jpg

Is die auto uit Bullit.
Geplaatst:
comment_1033872
De auto die ik nog altyd het einde vindt is de oude for mustang gt 500, dus niet die nieuwe moderne gt. Ze moeten van klassiekers afblijven. Deze dus:

mustanggt500cz0.th.jpg

Is die auto uit Bullit.

nee dat is elaenor maar in andere kleuren

Geplaatst:
comment_1038075
De elanor was toch zwart geel.

grijze wagen zwarte strepen

Kan iemand achterhalen welk merk auto dit is. Hij is wel nice.

Ford is het originele merk. Shelby heeft hem ook gemaakt, maar gekopiërt van Ford. ;)

Ja maar er was toch ook een gele ofzo (heb de film nooit gezien).
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1061687

Van de luxe wagens vind ik: the one and only Mercedes-Benz SLR McLaren de beste.

ik heb niks te zeggen over deze auto behalve dat degenen die de wagen hebben gemaakt een

ongelooflijk goede smaak hebben!

Mercedes_SLR_McLaren%2008.jpg

Van de normale wagens (niet te luxe en niet te oud) vind ik: De Ford Fusion de beste.

Ford is gewoon een mooi merk en heeft meestal een goeie motor (heb ik gehoord)

Deze wagen trok me aan toen me vader een keertje de Ford Fusion had geleend van een vriend.

Van binnen ziet het er echt ongelooflijk uit en van buiten heeft

het iets wat mij aantrekt al weet ik niet wat :puh:

fusion_front_red.jpg

Van de Oldtimers vind ik: 1977 Chevrolet Monte Carlo de beste.

Ik vind dit een leuke Amerikaanse bak. leuk om eens langs de Grand Canyon mee te rijden.

verder niks te zeggen over deze wagen behalve dat ie helemaal top is.

MVC-005S.JPG

mvg. Issie3222

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.