Jump to content
  • Reacties 3.5k
  • Bezichtigingen 237.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_38181

Kijk nu gaan we praten, maar uit welk land komt ford eigenlijk?

maarre die Mustang 2005 zal wel aardig wat PK's hebben echt een mooie bolide

Geplaatst:
comment_38508

General MOtors..........Amerika of course!!

deze mustang is $ 26.000 waard een beetje weinig, maar ook mijn shelby(ook wel mustang in de volksmond) kost maar 18.599 dus ze zijn niet meer zo duur helaas

Geplaatst:
comment_38717

Hey!

ja dat klop Melch ik zag jou ook! met je Lincoln op de linker bahn voorbij toeven met een snelheid van dik 180 :o hopelijk ben je niet aangehouden :lol:

*great seeying you*

Geplaatst:
  • Auteur
comment_38839

Ik Duitsland mag je zo hard als je wil (op de Autobahn natuurlijk) maar de adviessnelheid ligt op de 130km/u, en als je een ongeluk veroorzaak dan ben je NIET verzekerd als je harde gaat dan 130km/u, ik reed voor het laatst met mijn brommobiel 280km/u :lol: :lol:

Geplaatst:
comment_38864
Hey!

ja dat klop Melch ik zag jou ook! met je Lincoln op de linker bahn voorbij toeven met een snelheid van dik 180 :o  hopelijk ben je niet aangehouden :lol:

*great seeying you*

Bedankt allemaal!

Hahaha, Als ik met een Lincoln links invoeg met 180 sla ik waarschijnlijk iets van 5 keer over de kop! :blink: :lol:

Geplaatst:
comment_39169

tja.

IK eigenlijk ook niet, daarom zal ik maar efe moeten oefenen op een verlaten industrie terrein hier in de buurt, maar waar of niet met die lincoln onder je reet is het zeker de moeite waard! :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.