Jump to content
  • Reacties 3.5k
  • Bezichtigingen 237.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_71323

ik vind (van de moto's) een honda camino leuk en van de autos's een lamborghini ( ik weet niet hoe dat geschreven wordt) een ferrarri en een corvette beremachtig

ps ik heb ooit al op een honda camino gezten

Geplaatst:
comment_71850

De 3 auto's die ik ooit wil hebben :-)

'64 Lincoln Continental Convertible (zwart)

6420lincoln20conv5vc.jpg

'84 Ferrari Testarossa (rood uiteraard)

84testarossar6id.jpg

Bentley Arnage RL (ook zwart)

arnrl3rr.jpg

Geplaatst:
comment_71853

OMG Brokentable ik denk jij ik en Melchior 1 passie gemeen hebben: Lincoln wau man die lincoln is zo mooi :wub: echt maar ze zijn wel niet zo duur in amerika, maar importeren kost een fortuin

hier een continental uit 1966 me tsuicide doors heerlijk, eigenlijk passen die deuren alleen bij een lincoln B)

1966continental111702.jpe

Geplaatst:
comment_71917
OMG Brokentable ik denk jij ik en Melchior 1 passie gemeen hebben: Lincoln wau man die lincoln is zo mooi :wub: echt maar ze zijn wel niet zo duur in amerika, maar importeren kost een fortuin

hier een continental uit 1966 me tsuicide doors heerlijk, eigenlijk passen die deuren alleen bij een lincoln B)

Wat een gangsterbak, ja je hebt gelijk, de enige echte suicide-door wagen is een Lincoln! :puh: :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.