Jump to content
  • Reacties 3.5k
  • Bezichtigingen 238.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_123166
ik denk giga veel sneller, als je de charger vet kietelt dan haalt ie nog niet eens de skyline in....

hoe snel zou die skyline hebben gereden?

Vergeet niet dat die Jappen maar kleine blokjes hebben en die halen echt alles, maar dan ook alles er uit.

Wat te denken van een vet 6 liter blok jongetje? :puh:

Als je daar nou eens lachgas indouwt. :D

Geplaatst:
comment_123251

renault 5gt turbo

renault_5_gt_turbo.jpg

Thrust SSC 110.000 pk x2 top van 1014 km/h

SSC%20copy.JPG

lotus gt1

lotus-gt101.jpg

bmw nazca c2

bmw-nazcac201.jpg

CHEVROLET CAMARO ZL1 top 370 km/h

chevrolet-camarozl101.jpg

KOENIGSEGG CCR top 460 km/h

koenigsegg-ccr01.jpg

LAMBORGHINI LM002 top 210 km/h

lamborghini-lm00201.jpg

LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT top 410km/h

lamborghini-murcielagorgt01.jpg

COMMANDO :ph34r:

Geplaatst:
comment_123277

mijn vader geloofde het niet van die skyline toen ik het vertelde, hij zei dat het chassis zou krombuigen door de snelheid en de g-krachten

Geplaatst:
comment_123283
mijn vader geloofde het niet van die skyline toen ik het vertelde, hij zei dat het chassis zou krombuigen door de snelheid en de g-krachten

Het chasis hebben ze wel verstevigd met buizen enz.

Dus hij trekt heus niet krom.

De Skyline is al een snelle auto dus heeft hij al uit zich zelf een sterk chasis.

Geplaatst:
comment_123622
dat is toch geen bewijs van die skyline 1300 pk?

Nee , dat is ook geen bewijs.

Het is ook een hele andere Skyline.

Maar het is toch mooi om te zien hoe de techniek eruit ziet.

Somigge vinden dat niet mooi en anderen wel.

Hier zie je de Thrust SSC die Comando een paar post terug heeft gepost.

Hier zie je hem rijden.

14720dragster5tn.jpg

14720dragster2na.jpg

Er is zelfs al een Modelauto van de Thrust SSC.

14720dragster1ep.jpg

Bewerkt: door Mazzeltje

Geplaatst:
comment_123652

krombuigen kan, maar door een aluminium chassis verstevigd met kruisen (weet het NLse woord niet) is dit nog redelijk tegen te gaan (heb zelf auto's van vrienden meegeholpen op te fokken, Honda Civic tot 260km/h op rollerbank)

wat ik mij afvraag, hoe hebben ze de remmerij done?

Ik heb ooit eens zelf 240 gereden en toen geremt, ALLES GAAT TRILLEN.

400 lijkt mij wel haalbaar, maar ik denk eerder op een rolbank dan in de buitenlucht, door luchtweerstand. Wil je 400 op straat, moet hij op rollerbank een HEEL stuk harder kunnen

maar goed.

Geplaatst:
comment_123663
krombuigen kan, maar door een aluminium chassis verstevigd met kruisen (weet het NLse woord niet) is dit nog redelijk tegen te gaan (heb zelf auto's van vrienden meegeholpen op te fokken, Honda Civic tot 260km/h op rollerbank)

wat ik mij afvraag, hoe hebben ze de remmerij done?

Ik heb ooit eens zelf 240 gereden en toen geremt, ALLES GAAT TRILLEN.

400 lijkt mij wel haalbaar, maar ik denk eerder op een rolbank dan in de buitenlucht, door luchtweerstand. Wil je 400 op straat, moet hij op rollerbank een HEEL stuk harder kunnen

maar goed.

Maar de auto's die heel hard gaan.

Hebben ook een hele goede Aerodinamica (of hoe je het ook schrijft.)

Dus er is wel zo weinig luchtweerstand aanwezig.

Dus ze kunnen best wel 400 in de buitenlucht rijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.