Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225272 Waar wil je dat hebben, gewoon op je website, op je forum, als modificatie, ofzo? Zoek eens tussen de scripts van www.hotscripts.com
Geplaatst: 16 september 200519 jaren Auteur comment_225282 Waar wil je dat hebben, gewoon op je website, op je forum, als modificatie, ofzo?Zoek eens tussen de scripts van www.hotscripts.com op mijn forum
Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225286 In principe help ik geen concurenten, maar bij deze; Zoek eens op google, je moet denk ik wel een IPB forum hebben [invision Power Board, dus geen Invision Free] anders werkt het niet. Dan zoek je gewoon op IPB Shoutbox Modification en dan vind je het van zelf..
Geplaatst: 16 september 200519 jaren Auteur comment_225289 In principe help ik geen concurenten, maar bij deze;Zoek eens op google, je moet denk ik wel een IPB forum hebben [invision Power Board, dus geen Invision Free] anders werkt het niet. Dan zoek je gewoon op IPB Shoutbox Modification en dan vind je het van zelf.. oh maar ik heb invision free och ja jammer dan hier mag een slot op dan maar ik vraag er niet om.
Weet iemand hoe je een shout box kan maken ?