Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_225597 Ik laat zien hoe je een sig maakt zoals deze. 1 Open een file van 400 x 150 en maak een background met brushes. 2 Je opent een anime render. Zet hem ergens in je sig. Het midden zou de beste optie zijn aangezien we zometeen gaan blurren. 3 Voer de volgende stappen uit: Duplicate je Layer. - Ga naar Filter ->Blur -> Gaussion Blur. Zet hem tussen 4,0 en 5,0, ik deed 4,5. - Zet de layer op overlay. - Ga nu naar Image ->Adjustments -> Brightness/Contrast. En zet alleen Brightness op -10 en laat Contrast op 0 staan. - Voeg nu de layers samen (Ctrl E). 4 Duplicate je layer 2 keer. Doe bij de bovenste layer het volgende: Filter -> Blur -> Motion Blur, Angle 45, Distance 102. Bij de layer eronder hetzelfde maar met Angle -45, Distance 102. En voeg de 2 geblurde layers samen. 5 Verander nu met behulp van Transform (Ctrl T) de grootte van je geblurde layer zo dat de hele image onder de hele blur layer valt. Je hebt nou zoiets. 6 En zet nu je layer met de render boven de geblurde layer. Zet de geblurde layer op overlay en verdubbel em minimaal 1 keer. Verdubbel hem zo dat jij hem mooi vindt. Je krijgt nu dit: 7 Met een border en tekst erbij; Succes!
Geplaatst: 8 maart 200619 jaren comment_359119 Mooie Tut!! ,Prima Keep up the good work Gio Oow dankje wel Dizzee:d Oow,maakt niet uit hoor froop ..Maar dankje wel voor het reageren en helpen.. Keep up the good work u 2 Gio
Geplaatst: 12 augustus 200618 jaren comment_487775 hoe heet dat lettertype dat gebruikt werd bij die sig?
Geplaatst: 13 augustus 200618 jaren comment_488163 Ik heb hem ook gevolgd!! Alleen mij probleem is dat ik niet kan brushen en ik heb geen mooie brush!!
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_530604 mijn outcome EDIT: 2th outcome: EDIT: 3th Outcome: Bewerkt: 2 november 200618 jaren door totalscream
Ik laat zien hoe je een sig maakt zoals deze.
1 Open een file van 400 x 150 en maak een background met brushes.
2 Je opent een anime render.
Zet hem ergens in je sig.
Het midden zou de beste optie zijn aangezien we zometeen gaan blurren.
3 Voer de volgende stappen uit:
Duplicate je Layer.
- Ga naar Filter ->Blur -> Gaussion Blur.
Zet hem tussen 4,0 en 5,0, ik deed 4,5.
- Zet de layer op overlay.
- Ga nu naar Image ->Adjustments -> Brightness/Contrast. En zet alleen Brightness op -10 en laat Contrast op 0 staan.
- Voeg nu de layers samen (Ctrl E).
4 Duplicate je layer 2 keer.
Doe bij de bovenste layer het volgende:
Filter -> Blur -> Motion Blur,
Angle 45, Distance 102.
Bij de layer eronder hetzelfde maar met Angle -45, Distance 102.
En voeg de 2 geblurde layers samen.
5 Verander nu met behulp van Transform (Ctrl T) de grootte van je geblurde layer zo dat de hele image onder de hele blur
layer valt.
Je hebt nou zoiets.
6 En zet nu je layer met de render boven de geblurde layer.
Zet de geblurde layer op overlay en verdubbel em minimaal 1 keer.
Verdubbel hem zo dat jij hem mooi vindt.
Je krijgt nu dit:
7 Met een border en tekst erbij;
Succes!