Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_225973 Hier ga ik wat Easter Eggs geven die ik gevonden heb maar ik heb geen screens. ------------------------------------------------------------------------------------------------ In SF staan er op de stoep borden en er staat op 'Don't even think to park here' deze vond je in Vice City ook. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Is Michelle een bedriegster op haar deur bij haar huis kleeft er op haar deur een hartje(sticker). ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Op de stoep staan er ook borden van ''tram stop'' en dan een prentje van zo een tram(in SF) maar er stopt er nooit 1. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Bij de haven in SF staat er een gebouw en er staat op ''Shady industries'' verwijzing naar Slim Shady(Eminem). -------------------------------------------------------------------------------------------------- Bij de haven in SF is er een bakkerij en er hangt naast een bord ''The Bakkery dick'' R* humor ? -------------------------------------------------------------------------------------------------- Op veel plaatsen in SF heb je een gangspray een witte maar je kan er niet oversprayen. --------------------------------------------------------------------------------------------- In SF bij de haven hangt er ook nog een bord met de verwijzing naar RS Haul Trucking. ---------------------------------------------------------------------------------------------- In Dat kleine dorpje bayside Marina bij de bootschool is er ergens een winkel met kleren voor dikke mensen en op de raam staat er in paars neon geschreven ''vcpr'' verwijzing naar een muziekpost in VC. ----------------------------------------------------------------------------------------------- In Bayside Marina is er ook een stuk beton uit de grond(maar dit was al bekend d8 ik. -------------------------------------------------------------------------------------------- Hotdog bedrieger:je hebt een hotdog kraam en nog zo een andere een rode-gele kraan maar zijn naam is roodie EXcharge een bedrieger ? ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Weer iets met Hashbury nl in SF hangt er een spandoek met daar op:Hashbury en Garcia''Joint Festival'' kent Hashbury niets anders ?. --------------------------------------------------------------------------------------------- Bij Zero's in de buurt is er een gebouw en aan de zijkant staat er op:Pastagedoon verwijzing naar Carmegeddon ? ------------------------------------------------------------------------------------------------- Giorgo. Bewerkt: 22 september 200519 jaren door Giorgo
Geplaatst: 22 september 200519 jaren Auteur comment_228567 En heb er nog 1 gevonden nl. weer in San Fierro(mijn lievelingsstad). ------------------------------------------------------------------------------------- Bij Zero's in de buurt is er een gebouw en aan de zijkant staat er op:Pastagedoon verwijzing naar Carmegeddon ? --------------------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst: 23 september 200519 jaren comment_228912 ik denk dat het geen easter egg is van die michelle met bedriegster hoor, want bij zero's shop binnehuis hangt er ook een sticker met hart op deur hoor dus
Geplaatst: 23 september 200519 jaren Auteur comment_228916 kan je een screenshot toevoege giorgio? Neen, ik kan helaas geen screens toevoegen maar ik iemand willen helpen met de screens ik geef de locatie en degene die wilt meehelpen neemt een screen. Als iemand interesse heeft zend een pb'tje.
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232615 Bij de haven in SF staat er een gebouw en er staat op ''Shady industries'' verwijzing naar Slim Shady(Eminem). shady industries is idd een easter egg maar niet 1 die verwijst naar slim shady maar naar duistere zaken zoals de zwarte markt want zoals je weet betekent shady duister, beschaduwd. het is eigenlijk de zwarte markt in het engels Bewerkt: 28 september 200519 jaren door Mathmagic
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234154 en die carmegoon is denk ik niet een verwijzing naar armegedon dat betekend einde van de wereld zou eng zijn als dat bij san andreas was krijgen we hetzelfde als day after tomorow
Hier ga ik wat Easter Eggs geven die ik gevonden heb maar ik heb geen screens.
------------------------------------------------------------------------------------------------
In SF staan er op de stoep borden en er staat op 'Don't even think to park here' deze vond je in Vice City ook.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Is Michelle
een bedriegster op haar deur bij haar huis kleeft er op haar deur een hartje(sticker).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Op de stoep staan er ook borden van ''tram stop'' en dan een prentje van zo een tram(in SF) maar er stopt er nooit 1.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Bij de haven in SF staat er een gebouw en er staat op ''Shady industries'' verwijzing naar Slim Shady(Eminem).
Bij de haven in SF is er een bakkerij en er hangt naast een bord ''The Bakkery dick'' R* humor ?
Op veel plaatsen in SF heb je een gangspray een witte maar je kan er niet oversprayen.
---------------------------------------------------------------------------------------------
In SF bij de haven hangt er ook nog een bord met de verwijzing naar RS Haul Trucking.
----------------------------------------------------------------------------------------------
In Dat kleine dorpje bayside Marina bij de bootschool is er ergens een winkel met kleren voor dikke mensen en op de raam staat er in paars neon geschreven ''vcpr'' verwijzing naar een muziekpost in VC.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
In Bayside Marina is er ook een stuk beton uit de grond(maar dit was al bekend d8 ik.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hotdog bedrieger:je hebt een hotdog kraam en nog zo een andere een rode-gele kraan maar zijn naam is roodie EXcharge een bedrieger ?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Weer iets met Hashbury nl in SF hangt er een spandoek met daar op:Hashbury en Garcia''Joint Festival'' kent Hashbury niets anders ?.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Bij Zero's in de buurt is er een gebouw en aan de zijkant staat er op:Pastagedoon verwijzing naar Carmegeddon ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Giorgo.
Bewerkt: door Giorgo