Jump to content
Geplaatst:
comment_226300

Atari is druk aan het werk aan een nieuwe Driver 4.

Ik hoop dat hij nu echt beter word dan Driv3r.

Ik heb ook het gevoel dat Atari van hun fouten heeft geleerd en dat ze nu een hele mooie game uitbrengen.

*Informatie*

''Atari heeft nieuwe beelden van het vierde deel uit de Driver saga getoond. in Driver: Parallel Lines speel je een 18 jarige puber in het New York uit de jaren '70. De game staat gepland om uit te komen op de Xbox, PS2 en PC. De game zou een online modus moeten krijgen, en volgens enkele geruchten komen er ook mogelijkheden in de game om te tunen. Driver 4 moet in 2006 op de markt komen.''

Driver 4, genaamd Parallel Lines, zal geen Tanner meer bevatten. Je speelt The Kid in het New York van 1978. Parallel Lines zal meer racing bevatten en minder missies te voet. De gameplay zal meer open zijn dan in Driv3r. Je kunt zelf bepalen welke missie je wanneer wilt spelen. Ook zal de stad vol zitten met mini-games. Verder kent de game online gameplay.

Driver: Parallel Lines zal in het voorjaar van 2006 uitkomen. De game staat vooralsnog gepland voor release op PC, PS2 en Xbox.

-Bron: Ownage.nl

-Screenshots:

14pj.jpg

20js.jpg

36qf.jpg

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_382600
heey mazzeltje :cya: ik heb hem ook uitgespeelt :bier: ik ben druk op zoek naar een web site zo als gtagames.nl voor gta is maar dan voor driver:pl (afkorting) wil je me helpen een site van driver: pl te vinden of nog better een nl froum lijk me cool :puh: maar de driver: pl site ken ik al (van de maakers)

Er is wel een Forum over driver Parallel Lines.

De officele Forum. ;)

Op deze site staat wel een link naar het Forum.

http://www.atari.com/driver/

Geplaatst:
comment_384129

heey mazzeltje :cya: ik heb hem ook uitgespeelt :bier: ik ben druk op zoek naar een web site zo als gtagames.nl voor gta is maar dan voor driver:pl (afkorting) wil je me helpen een site van driver: pl te vinden of nog better een nl froum lijk me cool :puh: maar de driver: pl site ken ik al (van de maakers)

Er is wel een Forum over driver Parallel Lines.

De officele Forum. ;)

Op deze site staat wel een link naar het Forum.

http://www.atari.com/driver/

jah maar dat is engels :-( ik wil een nerdelandse :{

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_406616

sorry ik bump ik weet het maar het is zonde om het te laten weg rotten

weet iemand hoeveel auto's er in 1978 zijn en in 2006 en ik nog een vraag: weet iemand een lijst met alle auto's en waar je ze kun krijgen

en iedereen die zegt dat het een slechte game is of hem afkeuren heeft ongelijk, maar wij zijn gewoon verwent met gta :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.