Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_226633

Toen ik vandaag op het internet was aant surfen las ik het nieuws op www.sa-mp.com:

Ze stoppen!

Het zit zo:

De project leider van sa-mp heeft nu een full time baan en heeft dus geen tijd!

De leider kyeman heeft al de bestanden aan een partner gegeven en nu maar hopen dat die partner een nieuwe project begint!

Dus voordat er een nieuwe SA-MP uitkomt komt eerst MTA:SA eraan.

Nu maar hopen dat MTA:SA een goede MP mod wordt en we er dus veel van kunnen genieten en verwachten:-)

P.S:Ook is er natuurlijk Gtat waar ook nog hard aan wordt gewerkt!

Greetz,Blackpearl11

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 7.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_263677

Geen ruzie mensen.

Dit is een gezellig forum zonder problemen en dat willen we allemaal zo houden :D

En ik had pas gelezen dat er een release(BETA Preview) was van sa mp dus ik snap het niet echt meer :S

GizmO :?

Geplaatst:
comment_263792
met alle respect, maar heel veel posts van jou zitten vol met onzin, omdat je nog best wel jong bent en nog niet weet hoe alles in elkaar steekt. het is dus niet verstandig om te beweren dat posts van personen die al iets verder ontwikkeld zijn onzin bevatten.

in deze topic is al een tijd niet meer gereageerd. na ong. 1,5 maand post jij eens een keer, zoiets noem je een "topic bump" ( je plaatst immers een bericht in een topic waarop al een tijd niet meer gereageerd is).

Het belangrijkste is nog dat het ONTOPIC gaat..

Nuttigepost..

Geen ruzie mensen.

Dit is een gezellig forum zonder problemen en dat willen we allemaal zo houden :D

En ik had pas gelezen dat er een release(BETA Preview) was van sa mp dus ik snap het niet echt meer :S

GizmO :?

Lmao?

Denk het niet.

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
comment_263825
Het belangrijkste is nog dat het ONTOPIC gaat..

Nuttigepost..

juist, je zegt t al zelf! er is dus niet veel meer aan toe te voegen, dus je topic bump was zinloos! :schater: die post van mij was zeker nuttig, want je schijnt t nog steeds niet door te hebben :klap:

Geplaatst:
comment_264055

Ontopic natuurlijk waroom slotje?

Ontopic:

Had Kyeman dan geen geld ofzo? hij kan toch in de weekend verder gaan met die mod( al duurt het wel lang,)

Geplaatst:
comment_264538

ok en dat is wel ontopic wou je zeggen? :schater:

om maar ff de boel in goeie banen te leiden: wie zegt dat kyeman geld tekort heeft? inderdaad. werken doe je niet alleen voor het geld, ook voor je plezier, en ervaring opdoen kan ook geen kwaad(en het kan best zijn dat ie nu een goeie baan heeft waar ie trots op is).

een multiplayer mod is allemaal leuk en aardig, maar dat weegt niet op tegen een full-time baan.

Bewerkt: door M.Toreno

Geplaatst:
comment_264547
ok en dat is wel ontopic wou je zeggen? :schater:

om maar ff de boel in goeie banen te leiden: wie zegt dat kyeman geld tekort heeft? inderdaad. werken doe je niet alleen voor het geld, ook voor je plezier, en ervaring opdoen kan ook geen kwaad(en het kan best zijn dat ie nu een goeie baan heeft waar ie trots op is).

een multiplayer mod is allemaal leuk en aardig, maar dat weegt niet op tegen een full-time baan.

Full-Time(5dagen)

Lijkt niet echt voor plezier. maar goed

Geplaatst:
comment_264718

jij bent nog de allerlaatste die daar iets over kan zeggen.

daarnaast lijkt t me onverstandig om jouw mening wat betreft werken toe te passen op kyeman zelf(je weet ten eerste niks van de situatie af, ten tweede is kyeman anders dan jij).

Geplaatst:
comment_264757
jij bent nog de allerlaatste die daar iets over kan zeggen.

daarnaast lijkt t me onverstandig om jouw mening wat betreft werken toe te passen op kyeman zelf(je weet ten eerste niks van de situatie af, ten tweede is kyeman anders dan jij).

Het gaat weer uit de hand lopen. Slotje :slotje:

M.Toreno en AmsterdamBoy gedraag jullie even nu. En AmsterdamBoy ik heb je al eerder gewaarschuwd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.